1 din 2
1
Macbook Air Nou iStyle - Surub Cazut
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 19.04.08

Am avut onoarea sa-mi achizitionez un laptop Macbook Air, de la iStyle Baneasa si dupa ce am ajuns acasa (dupa ce l-am testat si la fata locului), la a 2-a zi, un surub a cazut din el. Am pierdut vreo 2 ore pe drum pana la AFI si oamenii de acolo au incercat sa puna surubul la loc, fara reusita, pentru ca mergea in gol.

Mi-ai spus ca unele loturi au avut probleme si acestea au fost verificate de cei de la iStyle, apoi pune in vanzare. Se pare ca eu am nimerit acest lot, dupa ce am platit peste 1000 de euro pentru un astfel de laptop mi se pare pur si simplu penibil sa se intample asa ceva.

O alta problema sesizata este cauciucul negru de sub ecran, de sus notatia MacBook Air este putin ridicat.

Luni ma duc sa vad ce rezolv la iStyle service. Dupa ce am platati destul de mult pe un laptop care se pare ca are probleme.


Este oare posibil asa ceva? Voi ce parere aveti? Ce ati face in locul meu? Sa depun reclamatie la ANPC? Sa dau laptop-ul si sa-mi cumpar de la alt reseller oficial? Sa accept lucrurile acestea fara sa spun nimic?

Pana la urma sunt bani munciti, pe care nu i-am furat sau dat in cap pentru ei. Am platit un produs nou, vreua un produs nou. Nu un laptop caruia ii cade surubul la 2 zile din el.


Va tin la curent cu cele intamplate. Credeam ca iStyle sunt o firma serioasa.

 Semnătură 

iMac 24” (9,1) - 2,66 Ghz (Core 2 Duo)  4Gb Ram, 640 HDD
iPad 2 16GB 3G+Wifi
iPhone 4S

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 13.12.10

Nah, se mai intampla sa nimeresti un lot nasol. E trist ca se intampla asa ceva cu un produs scump dar iti vor inlocui laptopul cu altul si se rezolva problema. Sigur, cel mai frumos lucru era sa-ti dea altul pe loc dar nu traim intr-o tara cu Apple store.

 Semnătură 

Mac: iMac Pro 2017
Phone: iPhone X 256 GB Black
Tablet: iPad Pro Silver 128 GB + 4G
Watch: Apple Watch 3 42mm
TV: Apple TV 4 32 GB

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Oradea
Macuser din: 01.01.09

Just enjoy the computer…

 Semnătură 

Is that a bent iPhone 6 Plus in your pocket or are you just happy to see me ?

15” Macbook Pro BTO. 13” Macbook BTO. 20”  Cinema Display
iPhone Plus.  Watch 38MM Stainless Steel.  AirPods
iPod Nano.  TV 4K. AirPort Extreme.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Tulcea
Macuser din: 26.08.06

Banii inapoi si cumperi altul sigilat.

 Semnătură 

13” Macbook Pro 2015

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Tulcea
Macuser din: 26.08.06

Daca il trimiti apoi in alt service ce vor crede,ca a fost un lot cu probleme sau ca ai umblat tu in laptop si ai pierdut un surub?

 Semnătură 

13” Macbook Pro 2015

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRankRank
Member
Din: Iasi
Macuser din: 23.08.11

Așa cum spunea și colegul mai sus, va fi greu de demonstrat că șurubul nu a căzut în urma unei intervenții neautorizate. Pe de altă parte produsele iStyle vin desigilate deoarece “le verifică ei calitatea”.  Recomandarea mea este să eviți pe viitor orice comerciant care nu are încredere în controlul de calitate al producătorului și “își bagă nasul” prin produsele clienților.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 6 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: București
Macuser din: 09.02.08

Din pacate nu prea-ti da voie legislatie in vigoare sa ceri direct banii inapoi. Comerciantul are trei optiuni: 1. sa repare produsul, 2. sa il inlocuiasca, 3. sa iti dea banii inapoi. Cu exceptia vanzarii la distanta sau in afara spatiilor comerciale, cand poti in 14 zile sa ceri banii inapoi fara nicio explicatie, comerciantul alege intre una dintre cele trei optiuni de mai sus.  Consumatorul/cumparatorul nu are nimic de zis in asta, cel putin ca teorie. Comerciantul, cel mai adesea, va prefera sa remedieze problema si nu sa schimbe produsul sau sa dea banii inapoi, pentru ca apoi isi va recupera banii mai greu de la furnizor. Desigur, daca esti vocal si ameninti cu ANPC, reclamatii direct la Apple etc, s-ar putea sa iti schimbe mac-ul, dar la cum e la noi legislatia, eu as zice ca doar iti vor remedia problema.

Desigur, comerciantul ar putea de unul singur (sau obligat de mai sus, de ex Apple sa le ceara tuturor resellerilor sa implementeze o anumita politica de remediere a defectiunilor) sa aplice niste standarde mai favorabile (disclaimer: favorabil suporta grade de comparatie) consumatorului. Asa ca ar fi bine sa citesti contractul cu cei de la istyle sa vezi daca nu e vreo clauza care sa stipuleze ceva in favoarea ta: spre exemplu ca daca apare o defectiune in X zile de la achizitionarea produsului, ei se obliga sa inlocuiasca respectivul produs defect.

Pentru viitor, cel mai bine e sa comanzi produsul de pe net (obligatoriu de la un comerciant, inregistrat ca atare), astepti sa ajunga acasa, n-ai decat sa-l testezi 14 zile de la momentul primirii. Daca nu-ti place sau gasesti bube, inapoi cu el de unde l-ai luat si iti vei primi banii inapoi.

 Semnătură 

La Vita e Bella…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 7 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Eu prefer tot timpul sa primesc produse sigilate, ca asa scade probabilitatea sa fi fost umblat in el si vandut ulterior ca nou (se mai intampla din pacate asa ceva in magazinele romanesti).

Daca acel MacBook Air ce il ai merge bine si nu are alte probleme in afara de acel surub care iese afara, ai putea sa rezolvi tu problema folosind Loctite 243 pe surub. Daca la magazin ti l-ar schimba cu un nou MacBook Air sigilat, si asta ar fi o varianta buna, insa nu e sigur ca nu are acelasi defect de fabricatie.

Sincer sa fiu si pe mine ma irita ca la MacBook-uri, iPad-uri si iPhone-uri exista defecte de fabricatie, la pretul asta ar trebui sa fie totul perfect. Si mai mult ma deranjeaza insa faptul ca in locul unui produs nou cu defect de fabricatie, Apple iti da la schimb unul refurbished, ce poate are (si) alte probleme…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 8 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 19.04.08

Vă mulțumesc frumos pentru mesajele scrise și pentru suportul oferit. Nu mă așteptam să-mi răspundă cineva. Legat de problema, mâine după ce mă întorc de la service vă spun cum a mers, eu o să îi ameninț cu ANPC să-mi schimbe laptopul, pentru că nu este normal să primesc un laptop defect după ce am dat atâția bani pe el. Consider că noi, consumatorii, trebuie să îi punem la punct pe acești comercianți.

Mulțumesc!

 Semnătură 

iMac 24” (9,1) - 2,66 Ghz (Core 2 Duo)  4Gb Ram, 640 HDD
iPad 2 16GB 3G+Wifi
iPhone 4S

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 9 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 01.06.11

Am avut si eu probleme cu iStyle-ul, dar cu cel din Cluj, tot la achizitionarea unui MacBook Air. Recomand Noumax, ei “nu verifica produsele”, adica primesti macul sigilat in cutie cum a venit de la mama lui.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 10 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 19.04.08

S-a rezolvat în 3 secunde, era și patronul acolo: mi-a pus un alt șurub. I-am întrebat de ce a avut problema asta, mi-au spus că nu știu. Servicii în România. Este fix ultima dată când cumpăr ceva de la iStyle și lucrând în presă o să scriu și un articol pe acest domeniu, care să ajungă la milioane de Români, pentru a putea să se ferească de astfel de probleme idioate.

 Semnătură 

iMac 24” (9,1) - 2,66 Ghz (Core 2 Duo)  4Gb Ram, 640 HDD
iPad 2 16GB 3G+Wifi
iPhone 4S

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 11 ]
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 27.06.08
bCtz123 - 28 Iulie 2014 08:01 AM

...lucrând în presă o să scriu și un articol pe acest domeniu…

Drop us a link when it’s done.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 12 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Sinaia
Macuser din: 21.06.08

Îmi pare rău pentru această problemă. E anormal să primești un produs nou nesigilat. Mă miră această situație pentru că și eu am comandat prin poștă anul trecut un Macbook Air de la iStyle și a venit sigilat, ca de la mama lui. Nesigilat nici nu l-aș fi primit. Îl trimiteam înapoi pe loc.

 Semnătură 

Macbook Air (13-inch, Mid 2013)
Macbook (Late 2007)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 13 ]
Avatar
RankRankRank
Moderator
Din: Oltenita, Calarasi
Macuser din: 14.11.06

Poate ca suntem noi tara de lumea a 6-a, dar las-o naiba de treaba… Pacat de reclama proasta.

 Semnătură 

27” iMac 3,1GHz Intel Core i5
MacPRO OctaCore 2,8 GHz
PowerMac G5 Dual Core 2,3GHz, PowerMac G3 400MHz, PowerMac QuickSilver Dual G4 800MHz, iMac G3 400MHz Ruby & Indigo PowerMac MDD Dual G4 1,25GHz
Macintosh Classic II, Quadra 610
Pad 2 White 32 GB 3G+WiFi
iPhone 7 32GB
XBox classic, XBox 360, PS4 slim, Nintendo Wii, Nintendo 64 Black & Pokemon Edition, Original Gameboy, DSi XL, GBC, GBA, PSP.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 14 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: București
Macuser din: 09.02.08

De aia e mai safe sa comanzi de la distanta (de pe net) pentru ca poti sa trimiti inapoi orice ar fi, ca iti da voie legea. Cand mi-am luat mac-ul (tot de la istyle, din Cluj) l-au adus sigilat si l-au desigilat in fata mea, dar sincer nu mai tin minte motivul. Eram prea entuziasmat sa le mai spun ca o sa fac eu asta acasa. Totusi, daca l-au adus gata desigilat, bCtz123, eu nu pricep de ce l-ai cumparat? Inainte sa achiti sau chiar si dupa (facturile se pot storna) trebuia sa refuzi sa il primesti (refuzai receptia).

 Semnătură 

La Vita e Bella…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 15 ]
Rank
Newbie
Din: Iasi
Macuser din: 18.04.12

Daca intereseaza pe cineva, eu am luat un rMBP de la Noumax prin iarna si a venit asa cum l-au expediat din fabrica, doar cu o eticheta cu adresa mea peste aia din China smile

Profil
 
   
1 din 2
1