Salutare dragi colegi.
Am zis sa va atentionez in privinta cumparaturilor de la Cosmote si de la Germanos. Sa va povestec ce-am patit.
Mi-a sosit astazi telefonul, iPhone 5, dupa 18 zile ( 15 zile e termenul maxim legal). Am reclamat 2 chestiuni: - autonomie scazuta si ecran care se misca in coltul dreapta ( screen lift, pentru cei care vor sa caute in engleza). Ce-am primit? telefonul in aceeasi stare, cu mentiunea ca ecranul care se misca este de fapt si citez ” defect cosmetic si nu face obiectul garantiei”. In primul rand cosmetic se refera la ingrijirea fetei si a parului, farduri, nivea, etc - voia sa spuna estetic. Si acum va intreb pe voi, cuma mama dracu sa fie catalogat asta defect estetic?
Ce-am facut mai departe? Am sunat la service, calm si respectuos sa aflu care-i treaba. Ma trimite la tehnician care vorbea cu mine de parca eram maturator, ” daca ma iei cu d-astea.., hai lasa-ma-n pace, hai pleaca” cand i-am zis de numele lui, a refuzat sa se prezinte sau sa-si spuna functia.
Spune-ti-mi voi ce-as putea sa fac acum? Un ecran care se misca e defect estetic…
Daca au trecut cele 15 zile ai dreptul prin lege sa fii despagubit in totalitate cu valoarea telefonului atunci cand l-ai cumparat. Eu asta as fi facut si cu banii mi-as fi luat altul de la cineva de incredere sau i-as fi pastrat pentru urmatorul iPhone. Acum tot ce poti face e sa te duci la Protectia Consumatorului. Daca faci o plangere cum trebuie in care sa specifici cu insistenta ca ti-au vorbit urat o sa fii luat in seama. Nu mai e ca pe vremuri, OPC-ul chiar isi face treaba.
Am sunat la Apple Romania.. numarul ala cu 0800, am selectat asistenta iPHone.. si imi spune robotul ca nu ofera asa ceva sa ma duc la operatorul de telefonie.. Super tare!
Noumax/Istyle nu ofera suport pt telefoanele cumparata din Romania din pacate, decat cele din afara Romaniei.
Vorbesc acum cu un adviser din US.. dar nu am prea multe sperante.
M-a frapat o chestiune, sun la Apple Romania si imi cer sa vorbesc in Engleza.. nici nu au suport pt iPhone.. probabil just Macs. Iti vine sa-ti bagi picioarele si sa-ti vinzi toate produsele Apple.
ecran care se misca in coltul dreapta ( screen lift, pentru cei care vor sa caute in engleza).
Am avut si eu aceiasi problema cu vechiul meu iPhone 5, ce-i de la Orange mi l-au schimbat fara sa comenteze.
Is nesimtiti Orange, au oferte prost facute, serviciul de relatii cu clienti e de 2 lei… dar macar la garantie is seriosi ; mi-au inlocuit 4 iPhone-uri (unul cu butonul lock defect, altul cu screen lif - ca tine, etc.) si toate le-am predat in stare penala (ciobite, indoite, s.a.m.d.).
Punk - 18 August 2014 01:37 PM
Iti vine sa-ti bagi picioarele si sa-ti vinzi toate produsele Apple.
Eu nu mi-as vinde toate produsele Apple daca operatorul meu mi-ar fi facut faza asta. Ei is de vina, nu Apple.
Cumpara urmatorul iPhone de la Noumax la liberi si acolo nu o sa ai probleme cu faze din astea, ori treci pe un operator mai serios.
[ Modificat: 18 August 2014 02:32 PM de hamilton ]
Nu stiu ce sa le fac, dar sunt extrem de dezamagit si furios de ceea ce se intampla. Sunt curios ce or sa-mi raspunde la mail cei de la Cosmote. Iar faptu ca Apple nu are nici macar Customer Support in LIMBA ROMANA, iar pt iPhone nimic.
Credeti ca odata cu rebrandingul in Telekom se vor schimba prea multe? Oamenii vor fi aceeiasi, site-ul mai frumos, aceleasi servicii de 2 lei, service mizer. Stiti ce mi-a zis ala de la service cand i-am spus ca unui prieten i-a schimbat imediat telefonu la Orange pt aceeasi problema? “Du-te si cumpara-ti telefoanele de la Orange” Am ramas paf… o mizerie ca asta nu am patit nicaieri. Din partea lor nu e vorba numai de incompetenta, e vorba si de rea vointa.
Nu stiu ce sa le fac, dar sunt extrem de dezamagit si furios de ceea ce se intampla. Sunt curios ce or sa-mi raspunde la mail cei de la Cosmote. Iar faptu ca Apple nu are nici macar Customer Support in LIMBA ROMANA, iar pt iPhone nimic.
Credeti ca odata cu rebrandingul in Telekom se vor schimba prea multe? Oamenii vor fi aceeiasi, site-ul mai frumos, aceleasi servicii de 2 lei, service mizer. Stiti ce mi-a zis ala de la service cand i-am spus ca unui prieten i-a schimbat imediat telefonu la Orange pt aceeasi problema? “Du-te si cumpara-ti telefoanele de la Orange” Am ramas paf… o mizerie ca asta nu am patit nicaieri. Din partea lor nu e vorba numai de incompetenta, e vorba si de rea vointa.
In primul rand trebuie sa fi furios si dezamagit pe tine…ca nu-ti cunosti drepturile si NU sti sa te impui intr-o astfel de situatie.
Daca mie un astfel de angajat imi raspundea asa dracu il lua acolo direct si dadeam cu el de pereti….pana venea superiorul lui si atunci il luam si pe ala pana lua masurire care se impuneau….adica inocuirea deviceului.
Prietene, ori vei 50ml de tarie si iti iei tupeul la tine si te duci peste ei, ori le faci plangeri peste tot pana iti rezolvi problema….si in instanta daca e cazul ca e dreptul tau si cu daunele de riguare.
PS: Din pacate sunt multi astfel de indivizi ca tine care nu-si cunosc drepturile….si astia isi permit “luxul” de a trata de sus clientul…..imi pare rau sa o spun dar, asta e realitatea…..NU mai cauta buba in alta parte ca e la tine, din pacate!!! :((
Ce sa-i fac eu aluia din alt oras de la service prin telefon? Daca tie iti raspunde asa.. n-aveai ce sa faci prin telefon.
Ce sa mai rezolv cu instanta ca eu am nevoie acum de telefon, nu dupa 30 de zile cand imi raspund aia de la ANPC , pentru ca o sa fiu plecat din tara pentru 3 luni.
Atunci de ce mai bocesti aici ?
Complace-te in situatia in care te afli, cineva spunea:- “Situatia in care te afli este consecinta faptelor si actiunilor tale! “
Ce ? Prin telefon nu se poate lua atitudine…. sau cum ?
Mie imi pare rau ca ai patit asa ceva! Eu acuma ma intreb cum au ajuns oameni ca astia direct de la coada vacii si din caruta sa-si deschida magazine si sa lucreze prin service-uri ?Foarte greu gasesti pe cineva care sa respecte clientul ,eu sper sa-ti iei toti banii inapoi si apoi sa-l cumperi de la noumax daca mai vrei,ca mai sunt si oameni corecti nu toti sunt jegosi.
@mariuscbn : e usor sa fii zemu din spatele tastaturii… ia sa dai de vreun meltean 2 pe 2 la service care iti si f**e una de nu te vezi. Iar faza asta cu “e vina ta, ca n-ai atitudine si nu-ti cunosti drepturile”... poti sa ti le cunosti 100%, cu marlania e mai greu. Din pct meu de vedere ar fi fost mai util sa-l sfatuiesti cu ceva concret pe om, nu sa-l indemni la agresivitate si violenta.
Pana la urma nu am inteles exact de la cine ai luat telefonul : de la Germanos cu abonament Cosmote ? sau Cosmote care are service-area la Germanos. Eu mi-as indrepta toate actiunile catre cel de la care am cumparat telefonul si as inregistra pe ascuns (video) si discutia cu ei in care sa se vada limbajul nesimtit si ca refuza rezolvarea problemei. Dupa aceea as pune frumusel pe masa unui sef inregistrarea si le-as da variante : fie acum alt telefon pe masa, fie diseara la televizor la stiri ne distram cu totii ). Esti pe teren public si poti inregistra, nu te pot da in judecata .