Salut . As vrea sa cumpar un macbook pro dar nu stiu cat de usoara va fi trecerea de la win la os.M-ar interesa aspecte privind gaming ,daca poti folosi download cu torrent pe un mac ,daca trebuie sa platesc pentru anumite aplicatii.De exemplu daca vreau un anumit joc cum ar fi fifa 14 cum il iau pe mac ,trebuie sa-l platesc sau sunt limitat doar la ce e in appstore? am un iphone 5 ,ipod nano si ipad 2 ..Multumesc anticipat !
Salut. Sunt studenta la arhitectura la cluj si am nevoie de un laptop nou. M-am gandit la un Macbook pro de 15” dar am fost atentionata ca o sa am mari probleme de compatibilitate cu softurile. Pentru facultate o sa trebuiasaca sa folosesc programele autocad si arhicad in special, in rest o sa am nevoie de programe gen powerpoint word etc. si o sa il mai folosesc pentru filme si internet. Astep preri si sfaturi. Multumesc anticipat.
Salut. Sunt studenta la arhitectura la cluj si am nevoie de un laptop nou. M-am gandit la un Macbook pro de 15” dar am fost atentionata ca o sa am mari probleme de compatibilitate cu softurile. Pentru facultate o sa trebuiasaca sa folosesc programele autocad si arhicad in special, in rest o sa am nevoie de programe gen powerpoint word etc. si o sa il mai folosesc pentru filme si internet. Astep preri si sfaturi. Multumesc anticipat.