Merge în simulator, nu merge pe device…
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: București
Macuser din: 14.12.09

În weekend am dat peste problema din titlu, anume un joculeț în SpriteKit cu Swift pe care l-am început de ceva vreme merge strună în simulator, dar pe device crapă când pornește. Mare lucru nu i-am făcut de când l-am pus ultima oară și mergea.

Am un crash log pe telefon și din câte îmi dau seama din toată poliloghia problema se rezumă la:


Exception Type:  EXC_BREAKPOINT (SIGTRAP)
Exception Codes: 0x0000000000000001, 0x00000000e7ffdefe
Triggered by Thread:  0

Dyld Error Message:
Symbol not found: __TFSSCfMSSFT21_builtinStringLiteralBp8byteSizeBw7isASCIIBi1__SS
Referenced from: /private/var/mobile/Containers/Bundle/Application/C69F64FC-1168-4A64-BEF6-34CAF9AA629C/MyApp.app/MyApp
Expected in: /private/var/mobile/Containers/Bundle/Application/C69F64FC-1168-4A64-BEF6-34CAF9AA629C/MyApp.app/Frameworks/libswiftCore.dylib
Dyld Version: 353.5

Pare ceva din librăria Swift-ului și cea mai la îndemână explicație ar fi că de vină e ultimul update la XCode pe care l-am făcut sâmbătă. Înainte de asta eram la zi cu el.

Întrebarea e cum se tratează astfel de situații. Continui dezvoltarea și aștept să mai iasă vreun update care rezolvă problema? Încerc să mă prind unde anume crapă și să rescriu zona respectivă? Ultima e cam puțin probabilă totuși, că nu am multă experiență. O să pun niște breakpoints să văd până unde ajunge, poate-poate…

 Semnătură 

iMac “Core 2 Duo” 3.06 21.5-Inch (Late 2009)
iPhone 4S 16G

Profil