2 din 2
2
Problema Display iMac Late 2012 Slim
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Cluj Napoca - Bucuresti
Macuser din: 30.07.10

Citez de la ei de pe site:

Bine de stiut:
– laptop-urile Apple sunt performante, scumpe si rezistente. Insa sunt foarte costisitoare si pretentioase cand vine vorba de service. Nu lasa laptop-ul Apple pe mana oricui, poti ramane fara el.

Mda, poti ramane fara iMac daca nu platesti “reparatia” care nu a reparat nimic shock

 Semnătură 

CustoMac Pro - 27” | i7 4,4 Ghz | 16 GB RAM | GTX 970 4GB | 120 SSD + 6 TB HDD
iPhone 7 32GB
Apple Watch Series 1

Prin colectie:
iBook G4 - 12” | iBook G3 - 12” | Powerbook G3 - 12” | iPod Classic 5th Gen

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 09.02.13

Sunt din Cluj,ma ocup la fel cu Service IT si cunosc majoritatea serviceurilor din Cluj,dar mi se pare din spusele colegului nostru ca o parte din vina o are si el…
-a acceptat sa astepte 5 luni pentru o reparatie…
-nu sa interesat daca sa schimbat ceva/care e diagnosticul exact/solutia la problema lui…ex. sa ceara o nota de constatare/lista piese defecte…?
-nu pare sa fie foarte afectat ca a platit aproape un salar pentru un serviciu…si nici macar nu am inteles pentru ce a platit… diagnostic?/ore manopera?/magazionaj?:)

*sunt curios care era suma ceruta in cazul in care reparatia era reusita?!

 Semnătură 

...prin livada cu mere…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj
Macuser din: 18.10.05

Intr-adevar, nu prea s-a interesat de mac. 5 luni e un termen urias…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 17.03.15

Eu sunt din Iasi si dupa ce am citit pe internet am zis sa-l trimit la ei din cauza review-uri dar se pare ca nu sunt asa de seriosi cum se aude.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 20 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 17.03.15

Sunam săptămânal la ei dar tot ma puneau pe așteptau ca nu Știau nici ei. Au spus ca nu au mai întâmpinat modelul slim si e greu destul sa-l desfaca si durează câteva saptamâni sa le vina o piesa pentru a-l desface…apoi un chip de power pe placa de baza..care nu cred ca era de vina deoarece a venit fix cu aceeași problema înapoi. Nu pot spune ca nu m-am interesat deoarece am achiziționat acest computer cu mari eforturi financiare.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 21 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Constanta
Macuser din: 30.08.09
LiviuS - 24 Martie 2015 10:48 PM

Eu sunt din Iasi si dupa ce am citit pe internet am zis sa-l trimit la ei din cauza review-uri dar se pare ca nu sunt asa de seriosi cum se aude.

Deci… regula nr 1. Citește review-uri pe forumuri de specialitate. Comunitatea Apple este una aparte și nu este singura… dacă ai fi citit acest forum ( sau celălalt forum de specialitate ) ai fi găsit în mod cert recomandări pentru un service care să te fi putut ajuta și în mod cert nu ai fi auzit scuze de genul celor enumerate de tine anterior… acum faptul este consumat dar este bine de știut. Eu unul sunt sigur că vei repara iMac-ul la unul din aceste service-uri, recomandarea mea nr 1 pentru astfel de probleme în cazul în care produsul Apple nu mai beneficiază de garanție este și va fi service.macbook, dany_l fiind unul cu care am colaborat foarte bine și am fost foarte mulțumit de ceea ce am găsit acolo. Nu este singurul service existent, am spus doar că este recomandarea mea.

 Semnătură 

Slackware forever!!!

Profil
 
   
2 din 2
2