Garantie valida? (MacBook Pro)
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 05.01.16

Salutare.

In urma cu un an si ceva am achizitionat un MacBook Pro de la eMag.
In 2015, aprilie, a fost in service 7 zile calendaristice.
Pe site-ul eMag scrie ca se prelungesc zilele cat a stat in service la garantie. Voi ce stiti despre asta?

Inainte cu o zi de limita oficiala a garantiei ( fara cele 7 zile prelungite ), nu mi-a mai pornit laptopul.
Am completat cererea de pick-up and return in aceasi zi pe site-ul eMag si acestia mi l-au trimis la Depanero. Curierul a venit de abia dupa 5 zile calendaristice, nu 48 de ore cum spun ei.
Intrebarile mele sunt:
Se prelungesc zilele cat a stat in service?
Daca cerereea de pick-up e facuta inainte sa se termine garantia mai e valabila daca ajunge de abia dupa data de garantie? Precizez ca laptop-ul nu putea fii pornit, deci nu puteam sa il folosesc.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

In mod normal daca ai facut cererea de trimitere la service cu o zi inainte sa se termine garantia (fara acele 7 zile ce aveai in plus), as zice ca pentru reparatia respectiva inca ar trebui sa fie valabila garantia, indiferent de cate zile a luat curierului sa ridice produsul si sa il livreze la service.

Totusi, sa fi pregatit ca este posibil ca cei de la Depanero sa incerce sa ceara bani pentru reparatie / piese (asa fac de obicei), deci sa nu te lasi fraierit de ei. Aceasta firma are din pacate o reputatie destul de proasta, atat din cauza smecheriilor cu care incearca sa scoata bani de la clienti, cat si din cauza calitatii slabe a reparatiilor efectuate (la unele categorii de produse).

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 05.01.16

Pai deja mi-au cerut bani, si nu putini, 3300 de lei… pentru schimbarea placii de baza.
Cei de la Depanero mi-au facut de data aceasta diagnostic si mi-au desfacut laptop-ul, ei nefiind service autorizat Apple. Si acum au gasit ei ceva urme de lichid si mi-au refuzat garantia.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09
apple_fan - 06 Ianuarie 2016 07:17 AM

[...] Si acum au gasit ei ceva urme de lichid si mi-au refuzat garantia.

Asta este un lucru obisnuit la cei de la Depanero. Extrem de multe persoane au primit acelasi raspuns de la ei si la telefoane mobile / tablete trimise in garantie pentru reparatie, in ciuda faptului ca respectivele telefoane mobile / tablete nu au avut nicio problema de genul acesta. Cei de la Depanero sunt niste nemernici…

Ar trebui toti romanii sa se adune si sa ii dea in judecata, ca pe multi reusesc sa ii fraiereasca si sa scoata banii de pe ei. Firmele care fac contracte cu ei pentru service, se uita doar la pretul mic pentru asigurarea service-ului, de asta ii aleg toti pe ei. Cea mai sigura metoda pentru a-i evita este cumpararea produselor electronice din magazine de specialitate - respectiv distribuitori autorizati, care nu au contracte cu firme dubioase precum Depanero. Emag-ul are preturi bune, dar cu riscul aferent…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Daca ai o dovada scrisa de la ei unde este mentionat ca au gasit urme de lichid, dupa ce primesti MacBook-ul inapoi (nereparat), ai putea sa te adresezi unui service autorizat Apple ca sa verifice si ei daca sunt urme de lichid. Daca ei nu gasesc nimic, poti sa depui plangere impotriva celor de la Depanero pentru inselaciune sau sa ii dai in judecata. Dar inainte ai putea sa te adresezi Emag-ului, poate intervin ei inainte sa se ajunga mai departe.

http://www.elforum.ro/topic/109601-o-intrebare/

http://www.elforum.ro/topic/105483-buleli-date-de-depanero-reclama-mare/

Profil