Vă salut domnilor.
Anul trecut vă solicitam ajutorul cu privire la realizarea ( contra cost ) a unui program de gestionare a documentelor unei firme mici.Unul dintre colegi a fost amabil și a răspuns apelului meu dar timpul nu i-a permis finalizarea proiectului și nu l-am mai deranjat cu întrebări.
Având în vedere aceste premise mă văd nevoit să încep căutările și să-mi realizez singur programul.Îmi este foarte clar cum trebuie să arate și ce trebuie să facă.În principiu este vorba despre un buton care să permită alegerea unui tip de document care să deschidă un draft ce conține câteva date prestabilite, altele completate de program(data curentă,număr de ordine,etc) iar altele ce pot fi adăugate în acel moment.Vor fi cca 5 tipuri de documente (drafturi).
Ce nu știu este către ce mediu de programare să-mi îndrept atenția.Am înțeles că ar putea fi realizat în MS Acces, Visual Studio, C++, etc.
Voi cum ați rezolva această situație?Mulțumesc.