deci… confirm… merge… am ajuns acasa acu… i-am instiintat si pe astia…
huk… pls… trimite-mi pe privat sau pe mail exact ce ai primit de la ei… ca fac in continuare pe desteptii… Multumesc.
Trouble Ticket Response To Ticket #268533
Newest Response Sent on 2007-04-03 at 15:39:13 EST:
Hi Email,
While we had removed the 86.104.0.0/16 network block, we had
missed the block 86.105.0.0/16 range. This has now been
removed so your users should now be able to access the site.
Please let us know if you continue to run into any problems.
Thank you for choosing HostRocket,
Andrew ********
HostRocket Support
Mai au sa-mi scrie corect prenumele, dar pentru voi ar trebui sa fie OK.
@PallMAC: nimeni nu poate spune ca e 100% de la providerul tau. Clasa de IP-uri tine de cel putin 3 provideri din cel putin 2 orase ale Romaniei.
aceeasi problema o am si eu cu accesarea macuser.ro. m autentific, dar nu pot trimite mesaje, nimic. Cefac, cui trimit IP-ul, in caz ca e blocat? Admin de la mine, sau de la voi?
Asa..episodul 1 a inceput cu imposibilitatea de inregistrarea, imi spune ca nu am trimis corect acel cuvant…am repetata operatiunea pe alt calculator si a mers. Episodul 2: vedeam absolut toate paginile, dar cand scriam un mesaj, nu era trimis…imi arata caa plecat dar nu se intampla nimic. Nu mergea nici cauatrea in pagini, pur si simplu introduceam cuvantul, aparea pagina de cautare avansata si de acolo nu se mai inatmpla nimic. de pe alt calculator merge. Folosesesc retea UBB Cluj Napoca si un proxy (192.168. xxx.xxx). Acuma scriu de pe alt calculator.