Problemă cu aplicația Dropbox for IOS
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 30.12.08

Bună seara,
Am și eu o mică problemă! Sper să mă puteți ajuta cu un sfat, o sugestie!
În urmă cu trei zile am încercat să vizualizez pe iPad, în aplicația Dropbox, niște prezentări PPTX (cursuri pentru studenți). Prezentările au fost updatate cu o zi în urmă, modificările fiind efectuate pe documentele corespunzătoare aflate în folder-ul Dropbox de pe Mac. Le-am copiat apoi pe un stick, pe care l-am conectat în momentul prezentării cursului în amfiteatru la un desktop, pe care evident rulează Windows.
Seara, am vrut să fac o recapitulare a cursului din ziua următoare, folosind iPad-ul. Am constatat cu surprindere că nu mai pot să fac un preview al acestor prezentări nici pe iPad, nici pe iPhone. M-am logat în contul Dropbox din Safari, am încercat să fac un preview al prezentărilor direct din cont. Am reușit doar cu Office 365 Online.
Am șters de pe iPad și am descărcat din nou aplicația Dropbox din App Store. Același rezultat.
Am contactat Dropbox support. Am constatat că nu ai posibilitatea de a face chat cu un specialist de-al lor. Mi-au trimis un reply automat cu link-uri în care găseai soluții la diferite probleme. Unul dintre ele sugera posibilitatea ca aceste documente să fie corupte de un malware sau virus. Am scanat folder-ul Dropbox de pe mac cu BitDefender. Nu a găsit nimica. Le-am trimis un reply cu datele solicitate. Aștept răspuns.
Eram curios dacă a mai pățit cineva așa ceva! Poate îmi dați o sugestie ce aș putea face. Sigur, pot să renunț la Dropbox, să le mut în iCloud sau în Google Drive, dar mă obișnuisem cu Dropbox-ul…
Mulțumesc!

Profil