Pierdut fișiere cu Odrive
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 06.04.17

Salutare,

Am instalat Odrive (http://www.odrive.com) pentru a face backup-ul fișierelor de pe laptop pe un cont OneDrive for Business, dar m-am trezit c-am rămas fără o bună parte din fișiere.
Odrive-ul și-a creat un folder al lui și am copiat folder-ele pentru backup în folderul respectiv, doar că unele dintre ele au ajuns fără fișiere. M-am temut că voi rămâne fără ele și am încercat să revin, mutând înapoi folder-ele de unde le luasem, dar asta cred c-a fost o decizie proastă.
Concluzia este că nu știu unde au aterizat acele fișiere și cum le pot recupera. Am crezut că Odrive-ul le ține cumva ascunse și le afișează pe măsură ce le sincronizează cu contul OneDrive, dar n-a fost așa.
Am încercat și câteva aplicații de recuperare a datelor, dar nu mi le-a găsit pe nicăieri.
A mai pățit cineva așa ceva? Și, care ar fi soluția?

Mulțumesc frumos!

Profil
 
   
 
 
‹‹ intrebare [.exe pe Mac]      NTFS for mac ››