nu pot scrie decat cu caractere capital
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: Bucuresti
Macuser din: 01.02.17

Buna seara, sunt incepator. Azi am cumparat un macbook mid 2010, am verificat majoritatea la el mai putin tastatura!. Cel care mi l-a dat s-a conectat la internet, a intrat pe youtube dar nu am tastat nimic inafara de password. Recunosc ca am gresit, sper sa ma intalnesc iar maine cu vanzatorul, sper sa fie ceva ce imi scapa mie si nu un defect pe care nu l-am observat.
Daca tastez ceva, pe display apar numai caractere capital (majuscule) Am apasat pe shift, pe caps lock, degeaba. Tasta caps lock lucreaza, ledul se aprinde/stinge dar nu pot scrie deact cu majuscule. Un sfat va rog, va multumesc.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj-Napoca, Romania
Macuser din: 13.12.05

Vezi sa nu fie vreun font care are numai majuscule. Intra in TextEdit si incearca sa schimbi ceva fonturi. Sa vezi.

Semnătură 

You’re on a Mac. If something seems complicated, you’re doing it wrong!

 Macbook Pro 13, 2010
 iPhone 5

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
Rank
Newbie

Nu am reusit, am intrat si pe keyboard view, nu schimba nimic. Am pus o tastatura externa pe usb, aici este in regula, pot scrie si cu majuscule si cu minuscule. Banuiesc ca e un defect de tastatura, shift e blocat pe apasat. Nu mi-am dat seama la inceput ca password-ul este tot cu majuscule scris dar asa este.

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
Rank
Newbie

Multumesc pt raspunsul de mai devreme. Sunt destul de nemultumit de faptul ca nu am deschis ochii cand am cumparat si imi cer scuze pentru lipsa de politete.
Am setat sa imi apara pe ecran tastatura, aici se vede comutarea majuscule/minuscule dar in nota deschisa, apar numai majuscule. Daca apas shift sau capslock, pe tastatura, capslock se schimba laapasari succesive dar shift ramane blocat(apasat). Pot debloca shift doar din tastatura virtuala de pe ecran, cu mousul.

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
Rank
Newbie

Si ce am mai observat, face safeboot, deci sesizeaza shift apasat.