Macbook Air 13” 2017 mort din senin
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Galati
Macuser din: 27.11.12

Salut,

Saptamana trecuta mi-a murit Macbook-ul (cumparat in februarie, deci in garantie) din senin. Seara folosit putin, inchis clapita (sleep) iar a doua zi nu s-a mai deschis deloc. L-am trimis joi la Noumax (avand mare incredere in ei, din experientele anterioare) iar vineri la 12 a fost confirmata receptia (prin awb). De atunci astept sa fie diagnosticat. Ieri mi s-a spus “cel mai probabil azi va fi diagnosticat”, ceea ce nu s-a intamplat si am senzatia ca nici astazi nu voi mai primi mailul mult asteptat.

Am doua intrebari:
1. Pentru cei care ati mai apelat in ultima vreme la Noumax, la voi cat a durat diagnosticarea? Mai sunt Noumax baietii seriosi de altadata sau nu? Ca am si citit acum niste review-uri mai recente si m-am cam speriat.
2. De ce nu ofera Repair ID, sa pot verifica pe site-ul Apple stadiul reparatiei? La ei pe site, la sectiunea Service, scrie “Afla situatia produsului tau din service” (cu link catre Apple). Cand le-am cerut acest ID mi-au spus din nou ca voi primi mail cand va fi diagnosticat. Deci e clar ca nu pot folosi aceasta functionalitate, dar nu inteleg de ce.

Multumesc!

 Semnătură 

MacBook White 13”, 10.7.5
Apple TV 2

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Timisoara
Macuser din: 11.10.05

Nu prea au ce sa strice la el. Daca e in garantie cumva o sa ai un laptop utilizabil in final.

Ma gandesc ca Repair ID se genereaza mai tarziu ca sa nu vada Apple cat stau clientii in asteptare si sa nu strice niste metrici de evaluare.

 Semnătură 

This signature is intentionally left blank.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Galati
Macuser din: 27.11.12

Multumesc pentru raspuns. In final, da, dar oare in cat timp? Fiind in garantie, ma gandesc ca va fi si reparat cumva imediat dupa diagnosticare, ca sa nu se mai piarda timp (eu neavand nimic de plata, deci ma gandesc ca n-ar trebui sa-mi dau acordul pentru nimic. Zic si eu)

Mi-ar fi placut totusi sa pot avea conversatia asta cu persoana care mi-a raspuns la telefon, dar dupa 2 intrebari l-am si plictisit/enervat (de unde au aparut si indoielile mele referitoare la seriozitatea lor din prezent). Nu mai spun ca lucrez de pe el si nu-mi pot relua activitatea in 3-5 zile cum mi s-a promis (maine e a 5a zi si sper sa fie ultima)...

 Semnătură 

MacBook White 13”, 10.7.5
Apple TV 2

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Timisoara
Macuser din: 11.10.05

Se intampla chestiile astea. O firma mica poate avea o relatie mai personala cu clientii, cand creste firma sau volumul de munca e mai putin timp/interes pentru asa ceva, se trece pe un proces.

Ei legal sunt obligati in 15 zile cred daca esti PF. Nu cred ca garanteaza ei in scris in 3-5 zile, e doar o estimare.

Daca e luat pe PJ nu cred ca mai ai cele 15 zile. Nu mai stiu exact.

In principiu de-aia in America firmele cumpara Dell/HP pentru ca ai ‘next-day service’ si alte chestii de genul dragute. Se strica laptopul la un angajat azi—maine e un tehnician de la Dell la tine in birou cu piese in geanta sa-l repare.

Vezi ca service-ul nu-ti garanteaza integritatea datelor. Deci sper ca poti continua lucrul pe alta masina si/sau ca ai backup.

 Semnătură 

This signature is intentionally left blank.

Profil