dc++ pentru mac !!??
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Buzau
Macuser din: 31.03.07

dc++ pentru mac ?
Stie cineva de unde as putea lua un odc pentru mac ? am auzit ca exista . sunt un incepator in lumea macintosh si miar prinde bine putin ajutor .  raspberry

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest
Macuser din: 10.01.06

ShakeSpeer este cel mai bun client de DC pentru mac.
Ar mai fii: MacDC, Valknut, xtorrent

Semnătură 

Mac OS X proves that it’s easier to make UNIX pretty than it is to make Windows secure!

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRank
Jr. Member
Din: București
Macuser din: 05.10.06

Shakespeer 0.9.4 chiar. Mere beton!

Semnătură 

PowerBook G4 1G 60HDD, iMac 24’ 2.8 320 HDD, niciun iPhone…

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRank
Jr. Member

nu reusesc sa ii dau de capat la shakespeer asta ..... da oricum am gasit altele care merg mai bine . wink

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: /dev/null aka Oradea
Macuser din: 29.07.06

care-s alea?

Semnătură 

and I’m going down to South Park, gonna have myself a time. Friendly faces everywhere, humble folks without temptation. Going down to South Park, gonna leave my woes behind. Ample parking day or night, people spouting, “Howdy neighbor!” Heading on up to South Park, gonna see if I can’t unwind. So, come on down to South Park and meet some friends of mine!

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 26.01.06

bai sa-l dea dreaq pe shakespeer asta, dupa un timp nu mai pot sa downloadez nimic, nici sa iau liste. daca dau un restart reia ce faceam ultima oara.

si cand ma uit la uploads nu vad nimic. nu zic ca trebuie neaparat sa fie dar inainte se mai gaseau sa ia si de la mine. eu cred ca nu poate nimeni sa ia.

Semnătură 

Mcintoshing…

[ Ignoră ]   [ # 6 ]
RankRank
Jr. Member

Vlaknut mi sa parut bun si MacDc

[ Ignoră ]   [ # 7 ]
RankRank
Jr. Member