Codecuri pentru Quick Time Player
  [ Ignoră ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 17.01.07

Salut,

Sunt incepator in ce priveste folosirea unui Mac. Detin un IBook G3 cu 500 MHz procesorul si 256 SDRAM, si OS X 10.4.9. Am incercat sa vizionez cateva filme pe IBook, care le-am vizionat pe PC. Unele le ruleaza QTP dar apar dublate pe ecran. Adica imi apar doua imagini. Nu e din cauza ca as fi baut (pentru cine ar fi vrut sa para spiritual). Dar altele nu le pot viziona defel. Imi spune ca QTP are nevoie de update, se conecteaza la net si mai departe nu stiu ce sa fac.

Am descarcat DIVX (fiind implicit chestia care imi aparea la update) dar tot degeaba. La fel se vede si pe DIVX. Fie dublu, fie deloc.

Am vazut intr-un topic ceva legat de Flip4Mac. Nu stiu daca sa-l instalez. Nu exista codecuri pentru QTP?

Sebastian

Semnătură 

TODAY is a gift: that’s why it is called THE PRESENT.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

Pe wiki, aici in batatura. Vezi la “Programe pentru vizualizat filme/clipuri Movie playere ... în loc de Windows Media Player”!

Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucureşti, Sala Palatului
Macuser din: 30.10.05

Pentru filme, uită o clipă de QuickTime şi dă jos VLC şi MPlayer! N-o să regreţi! Cu Flip4Mac vei putea Wmv-urile în QuickTime! Succes! Numai că iBookul tău e la limită ca specificaţii. Procesorul va putea ţine ritmul cu unele filme, cu altele - nu.

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 17.01.07
iaru - 08 Aprilie 2007 02:24 PM