3 din 3
3
Discuri originale MacBook Pro
  [ Ignoră ]   [ # 31 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05
.Dan - 04 Mai 2007 03:00 PM

Tudor: nimeni nu schimba discurile *pe forum*.

Mda, aceeasi argumentatie o aduc si siturile cu torente: nu hostam nici un fisier pe server.

.Dan - 04 Mai 2007 03:00 PM

Will you stop this childish “am vrut sa intru la academie dar am un picior mai scurt. acum lucrez ca militian, sub acoperirea anonimatului!”??

Atata timp cat sunt proprietarul domeniului Macuser.ro, imi permit sa am si eu o parere legata de acest subiect. Atunci cand cineva a pus niste fonturi pe forum, cei de la Linotype m-au luat pe mine la suturi, nu pe membrii forumului, ok?

Repet: nu e rolul nimanui de aici sa reglementeze problema cu Mac-urile furate. Eu ma refeream doar la cererile de software fara licenta, facute prin intermediul forumului. Atat.

[ Modificat: 04 Mai 2007 03:09 PM de Tudor ]
 Semnătură 

⌘-N

[ Ignoră ]   [ # 32 ]
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 23.07.06

you know what’s funny? habar nu am cum arata un site de torrente si ce argumente aduc. nici macar nu stiu cum se folosesc si nu am instalat niciodata DC. ma mir ca tu stii, Tudor!

te sustin in chestia asta, really! dar discurile de mac nu sunt software fara licenta. si daca am fi in state sunt sigur ca apple ar trimite o copie noua a lor, gratuit. chiar citisem asta undeva.

toata lumea isi expune parerea pana in momentul asta. dar cand cineva isi exercita veto devine interesant…

Semnătură 

macuser.

[ Ignoră ]   [ # 33 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
.Dan - 04 Mai 2007 03:19 PM

te sustin in chestia asta, really! dar discurile de mac nu sunt software fara licenta. si daca am fi in state sunt sigur ca apple ar trimite o copie noua a lor, gratuit. chiar citisem asta undeva.