Imi vand laptop-ul pe care l-am cumparat in ianuarie, din Germania (are tastatura in engleza).
Niste specificatii generale:
* CPU: Intel Core 2 Duo, 2 GHz
* RAM: 2 GB
* HDD: 80 GB
Restul e standard.
Merge brici, n-am avut nici o problema cu el, arata bine si il vand pentru ca ma orientez catre un MacBook Pro.
Pret: 3.600 lei—negociabil
P.S. 1. Livrare gratuita in Cluj si Oradea.
P.S. 2. Il livrez personal oriunde-n tara, contra unei sume care sa-mi acopere cheltuielile de transport (benzina, that is).
[ Modificat: 05 Iunie 2007 09:04 PM de ExcalIbvr ]
Am impresia, ca garantia este valabila oriunde in lume, nu in germania neaparat, toata chestia e ca cei de la service-urile din Romania sunt prea mandrii.
Eu zic ca are garantie si in Romania, si oriunde te-ai duce cu el in lumea asta, in principiu nu iti trebuie nici factura pentru ca ai serial numberul laptopului care spune tot despre el.
Speram sa fie asa, dar nu pot afirma cu certitudine pana nu imi confirma cineva din domeniu .
Masina e frumoasa, nu are probleme, bateria tine in medie 3 ore jumate in regim de lucru cu cateva aplicatii deschise si brightness intre jumatate si maxim.
De baterie am avut grija si are 145 de cicluri in acest moment.
In principiu, pot sa ma deplasez oriunde in tara, daca mi se plateste benzina. Daca va mai intereseaza ceva detalii concrete, nu ezitati!
Stimati macuseri, nu va suparati pe mine, dar afirmatia “serial numberul laptopului care spune tot despre el” nu sta în picioare. Acel numar serial spune doar locul si data unde acel sistem a fost cumparat de un utilizator final. Mai departe, ca a fost revândut, furat, pierdut s.a.m.d nu se poate sti. Acesta este motivul pentru care este necesara o dovada “oficiala"a achizitiei: facura, bon fiscal etc. Nu se porneste de la premiza de vinovatie, dar nici nu cred ca se impune acordarea garantiei în cazul în care nu exista siguranta faptului ca tranzactia a fost efectuata corect. Numai bine, CataB.
Stimati macuseri, nu va suparati pe mine, dar afirmatia “serial numberul laptopului care spune tot despre el” nu sta în picioare. Acel numar serial spune doar locul si data unde acel sistem a fost cumparat de un utilizator final. Mai departe, ca a fost revândut, furat, pierdut s.a.m.d nu se poate sti. Acesta este motivul pentru care este necesara o dovada “oficiala"a achizitiei: facura, bon fiscal etc. Nu se porneste de la premiza de vinovatie, dar nici nu cred ca se impune acordarea garantiei în cazul în care nu exista siguranta faptului ca tranzactia a fost efectuata corect. Numai bine, CataB.
Imi cer scuze, si de expresie si de ce am aflat “rahatul asta cu factura” este doar in Romania, eu nu am avut factura la laptop, l-am cumparat cum s-ar sune la “negru”, am ramas stupefiat cand am sunat din curiozitate la reprezentanta apple din nz, si am aflat ca conform serialului meu si inregistrarii pe site, pot beneficia in continuare de garantie, imi luasem gandul de la asa ceva. Am aflt chestia asta incercand sa cumpar apple care protection.
Cu serial numberul te poti duce la apple pe site la support si poti verifica cate zile mai are produsul pana iese din garantie.
cand ii auzi pe cate unii cum dau cu presupusa, te apuca rasu-plansu’. cred ca astfel de ‘pareri’ ar trebui exprimate intr-un post separat, nu aici unde omul asta vrea sa vanda ceva.
hai sa-l lasam sa-si faca treaba, iar pentru alte banuieli, sa discutam in alta parte.
PS: eu am un powerbook g4, luat din canada, cumparat din bucuresti, etc…. La iStyle, am fost cu el (am schimbat hdd si placa de baza, ambele in garantie) si nu m-a intrebat nimeni de nicio hartie, au verificat serial-ul si atat. (pai daca faci cadou, d ex, un mb pro de 3000euro, ce faci, ii dai si factura? ‘suna’ cam aiurea)
in fine, ce vreau sa zic, este ca difera de la caz la caz la service, etc. nu poate fi o regula in ceea ce priveste garantia, regulile din pacate le fac astia cu service-ul…
cand ii auzi pe cate unii cum dau cu presupusa, te apuca rasu-plansu’. cred ca astfel de ‘pareri’ ar trebui exprimate intr-un post separat, nu aici unde omul asta vrea sa vanda ceva.
hai sa-l lasam sa-si faca treaba, iar pentru alte banuieli, sa discutam in alta parte.
[...]
in fine, ce vreau sa zic, este ca difera de la caz la caz la service, etc. nu poate fi o regula in ceea ce priveste garantia, regulile din pacate le fac astia cu service-ul…
Da, așa ar fi logic, serial # să fie suficient, dacă există o bază de date „Apple sells”, atunci e foarte simplu să afli cînd și unde s-a vîndut un produs apple cu SN #####...
Asta ar trebui să confirme / infirme iStyle sau Noumax, de ex.