xxx kb/sec to 128 kbps
  [ Ignoră ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: London, UK
Macuser din: 31.05.07

salut!

caut un utilitar (program, ce o fi) caruia sa ii dau folderul meu cu mp3-uri si toate care sunt mai mari de 128 kb/sec (129 in sus) sa le converteasca automat in 128 kbps. este asa ceva?

multumesc smile

Semnătură 

Suzuki SV650S
One joint a day, keeps the doctor away! cheese

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: județul Devon, UK
Macuser din: 18.10.05

Ca de obicei, raspunsul este: iTunes smile
Setezi in Preferences sa faca mp3ele la 128, selectezi piesele, Advanced > Convert to mp3 (sau cum i-o spune). Da’ nu e pacat? mp3 la 128 e cam lame…

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRank
Member
Din: Cluj
Macuser din: 14.10.05

Fidelity is for freaks raspberry

Dar sunt si eu curios de ce vrei sa faci downsample… faci spatiu pe hard?

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member

1. 128 kbps sunt ok la boxele mele, nu sunt inginer de sunet ca sa simt diferenta intre 128 si 192.
2. imi place ordinea si simetria. daca majoritatea au 128 kbps, e urat playlistul cu niste melodii cu alt bps.
3. a se citii punctul 1 si 2 smile.

Semnătură 

Suzuki SV650S

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucureşti, Sala Palatului
Macuser din: 30.10.05

Vai! Eu, in locul altuia, m-as chinui sa arunc 128 si sa caut cel putin 192. Apoi, as incerca sa scap de mp3 si sa pun numai AAC. Dar in nici un caz n-as sacrifica pe altarul simetriei calitatea. Nu de alta, dar miine, poimiine, as putea cumpara niste boxe mai bune!
Dar eu nu sint altcineva, asa ca fiecare face exact asa cum ii place!
E simplu. Setezi iTunes sa converteasca la 128 kb/s, mp3 si-l pui sa faca asta.

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRankRankRank
Sr. Member

dap, merge…

PS: la 192 kbps am vrut initial sa le am dar muzica mai veche nu prea se gaseste pe internet la calitatatea asta.

Semnătură 

Suzuki SV650S

[ Ignoră ]   [ # 6 ]
RankRankRankRank
Administrator