recomandari pls :)
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 16.07.07

Salut,
lucrez ca designer si as dori cateva indrumari, daca se poate, legate de configuratia unei statii grafice Apple. Pana acum am lucrat (si inca mai lucrez) pe PC, iar acum m-am hotarat sa trec la Mac.Imi poate recomanda cineva o configuratie cu care sa nu am nici o problema atunci cand lucrez in Photoshop( la rezolutii mari) si Illustrator? Fiind un calculator pe care voi lucra la servici, banii nu reprezinta un obstacol foarte important (nu pot totusi nici sa imi iau ceva mai mult decat am nevoie) dar in momentul in care mi se aproba o statie grafica mai scumpa nu ma mai pot plange ca imi merge greu Photoshopul, deci va trebui sa fie una foarte buna smile
Multumesc.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

Intra pe store.apple.ro si configureaza-ti un Mac Pro. O să zboare în Photoshop, indiferent de configuraţia aleasă.

Semnătură 

⌘-N

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

ultima oara am intrat intr-un buget de 5000 de euro
g5 dual core +3G RAM + ACD de 20’....

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucureşti, Sala Palatului
Macuser din: 30.10.05

Ei, acum lucrurile stau mai bine (dpv al pretului). Cu 4000 iti iei un Quadro Intel, +3GB RAM si un display de 23”. Daca pui si TVA, e aproximativ 4400 euro.
La o asemenea configuratie, chiar fisierele de peste un giga (sau cu peste 50 de layere) nici nu se simt! (Si asta va mai fi valabil inca vreo patru ani de acum incolo!)
Ar mai fi problema softului. Adobe CS3 DesignPremium e 1800!

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 14.06.06

e destul de vechi postul dar merita grin

http://www.timbru.com/jurnal/2007/Apr/daydreaming

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
Rank
Newbie
Din: Bucuresti
Macuser din: 13.07.07
iaru - 16 Iulie 2007 04:23 PM