Salutare tuturor,
vreau sa va prezint o intamplare destul de stranie ce se intampla unui prieten de-al meu astazi: de 4 zile isi achizitionase un macbook cu procesor core 2 duo de 2.0 Ghz. Avea instalat macos si windows xp sp2 cu bootcamp. Toate au mers bine pana ieri cand mi-a spus ca windows-ul a picat misterios. Numai erori, nu mai putea accesa nimic. L-a dat jos, l-a mai instalat odata. Ieri nu avea nici un fel de problema. Azi dimineata l-a pus la incarcat. Dupa cateva ore a incercat sa il porneasca dar cam pana acolo i-a fost macbook-ului. Nu mai reactioneaza in nici un fel.
Aveti vreo idee despre treaba asta. S-a mai auzit asa ceva? Am tot citit diverse posturi pe la diversi oameni ce au semnalat probleme dar nimic. Nu vad la nimeni o astfel de problema. Daca aveti ceva sfaturi va rog sa mi le dati.
Va multumesc!
Hm, nu mi se pare corect. Eu cred ca faceam scandal daca imi propunea asa ceva.
Cum naiba sa dai un sac de bani si dupa aia sa mai si astepti pana iti repara jucaria….inacceptabil sa fie asa.
Mda…si eu am zis la fel. Oricum oamenii au spus ca raman cu un laptop stricat cu care nu au ce sa faca. De parca este cineva vinovat de ce s-a intamplat. Si partea cea mai nasoala este ca trebuie sa astepte 2 saptamani pana ii vine placa de baza. Bine…daca este sa citesti ce este stipulat in contract cam asta este procedura. Chiar daca este neplacuta.
Propun o criză la protecţia consumatorului. Pe bune.
Se rupe firu’ respectului pentru client la români, nu altceva. E treabă groasă, ăia-ncearcă să-nvârtă ceva.
Şi eu am ‘book Pro de câteva zile şi oricât îl îndrăgesc, dacă face baiuri de alea, am făcut o isterie instant.
Înainte am avut probleme cu un Fujitusu-Siemens şi am presat cu OPC-ul şi chiar la producător. Am avut noroc să prinD la o emisiune pe reprezentantul Fujitsu pe România şi am scris pe forum. Nu mi-au dat altu’, da’ era de 2 ani după garanţie şi l-au reparat.
Sfătuiesc serios presiuni mari, fără nici măcar o concesie. Dacă nu mă-nşel, există nişte anume proceduri care se aplică în prima lună, de returnare a banilor integral sau înlocuirea produsului. Unele sunt intenţionat omise. Chestia cu 2 săptămâni îmi miroase a tergiversare şi mânărie periculoasă.
Repet: reclamaţie la OPC IMEDIAT! Fără nici o milă.
Să nu fie fraieri, sper eu. Omu’ s-a dus şi i-a zis: Mda, bine, lasă că-ţi punem altă placă.
Nu-i bine şi gata. E vorba de nişte români oportunişti, nu cre’că aia-i politica obscură a firmei. Dacă mi-ar puşca după 4 zile… mi-aş cam face planu’ astfel încât toţi banii ce i-am băgat în el să-mi revină (evident, mi-aţ lua altă unitate) sau să îmi vină unu’ noi, out of the box, fără nici o crâcnire. Criza e necesară ca să convingi the “romanian terminal”, aici la noi.
Prin cele străinatațuri prin care ma aflu, din fericire, și eu, ai 30 de zile în care, indiferent de motivul pe care îl ai(iar unele pe care le-am auzit eu sînt de-a dreptul stupide) poți returna produsul pe care l-ai cumpărat, evident fără semne de utilizare, și-ți iei banii înapoi sau alegi alt produs și plătești sau ți se plătește diferența. Ești întrebat doar formal despre motivul nemulțumirii tale. După alea 30 de zile…....... aici e altă chestie. Ai de așteptat nenică, dacă se strică ceva. În orice caz, părerea mea e că un produs de calitate, dacă nu se strică in primele zile, datorită transporului, șocurilor etc, păi atunci te ține o viață. Adică peste șase luni, pîna apare urmatorul MBP cu procesor cu 16 nuclee.
Hehehe. Cute. Oricum, băiatu’ cu pricina tre’ să se intereze foarte-foarte serios. Nu-i totuşi un rahat de usb stick cu care şi-o luat o ţeapă.. Chiar şi pentru alea există respect. Aşe că... recomand încă fermitate în problema respectivă. Eu zic să gândească din perspectiva în care încă nu l-ar fi cumpărat şi ăia ziceau: păi, vă dăm unu’, da’ ne-am jucat aici pe el şi o tre’it să-i schimbăm placa de bază. Da’ e “refurbished”, e ok…
Sincer sa fiu exact la problema cu refurbished ma gandeam si eu. Practic daca dupa 4 zile iti schimba placa de baza il poti numi refurbished. Treaba cu garantia la noi in tara este putin mai delicata. A vorbit la OPC si i s-a spus ca s-a scos clauza aia cu 1 luna de zile din garantiile la produsele electronice. Mai era inca o clauza: daca ti se strica produsul de 3 ori si ti s-au inlocuit in el dupa a 3-a reparatie se schimba cu unul nou. S-a scos si asta. Acum poate sa ti-l repare la nesfarsit. Pe mine ma deranjeaza cel mai tare faptul ca ei spun ca nu pot sa il inlocuiasca pentru ca raman cu un produs pe stoc si nu au ce sa faca cu el. Dupa mine ar trebui sa ii schimbe placa si sa se vanda dupa aia ca si refurbished. Ca asta reprezinta produsul respectiv.