De fapt, ce le pasa resellerilor? Apple se obliga sa inlocuiasca aparatele defecte! Numai ca baietii nu vor sa se lege la cap! Hirtii, telefoane, adrese, explicatii! Dar cind vad un client mai hotarit, gata, se poate!
Eu suspectez alt[ chestie. S-ar putea să facă mânării. Eu când am avut baiu’ cu placa de bază pe Fujitsu-Siemens, mi-au motroşit-o din topor, ca să mai meargă până după garanţie. Nu m-aş mira să comande componente bune, să le lase-n calculator alea vechi, să trimită la fabrică cine-ştie-ce. Se pot face multe, poate-s paranoic, da’ eu am văzut mişculaţii de astea pe pielea mea. N-are importanţă. Noroc că s-a rezolvat pentru băiatul cu pricina. Să fie învăţătură e mine: se buleşte ceva, pac! garanţie. Nu mere? Pac! OPC-ul.
aşa e ... se pot face multe mânării ... pentru ma majoritatea sunt interesati sa “iasa banu”, da-i dracu’ de clienti ... sa mearga piesele cat sunt in garantie, ca dupa aia e problema clientului ca noi suntem acoperiti in fata legii ... asa se face comert in mandra si frumoasa Romanie! Din punctul meu de vedere, consumatorii sunt vinovati pentru ca se multumesc cu servicii de proasta calitate pe care platesc mult, iar atunci cand e de facut scandal si de dat cu pumnul in masa, toata lumea tace… Daca si consumatorii ar fi mai exigenti, nu s-ar mai intampla asta, pentru ca atunci firmele astea de k….at si cu servicii tot de k….at, ar disparea peste noapte ...
Va scriu direct “LIVE” dupa MACBOOK se misca natural ca TENISU Torsion si sint foarte bucuros ca am rezolvat buba.Sper sa nu mai am probleme si binenteles nici voi sa n aveti probleme de genul.