din ce am inteles eu pana acum…
  [ Ignoră ]
RankRankRank
Member
Din: Romania, Bucharest 4
Macuser din: 10.10.07

Sunt la nivel de incepator al incepatorului raspberry
ok deci
faci o partitie cu bootcamp special pt windows (in afara celor de mac)
dai restart tinand apasat tasta C ca sa booteze de pe cd de winxpsp2 si se continui ca la un pc normal?

Semnătură 

Winblows Mac’s me crazy si iMac-tually going OS X !

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 04.10.07

mai sint cateva mici amanunte pe care nici eu nu le stiu exact fiind la nivel de incepator :D
partitia de windows poate fii mai mica 5GB de ex si FAT32 caz in care o vezi din OS X si poti citi/scrie pe ea
sau mai mare 32GB de exemplu (optiune default in bootcamp) dar care nu mai poate fi FAT32 ci doar NTFS si nu mai poti scrie pe ea din OS X
mai departe ai zis bine,bootezi cu C apasat si mergi pe instal de windows cu care esti mai familiarizat,cred…
succes,greu nu este,am vazut o singura data la Cattus si mai departe m-am descurcat singur.
dupa ce instalezi windows bagi Leo din nou si se vor instala driverele,toate,daca vorbim de Leo.

Semnătură 

iMac 17” C2D,2GB ram,160Gb,x1600,superdrive
macbook white C2D,2GB ram,160GB,superdrive-special order
iubesc jucariile astea…

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Tulcea
Macuser din: 26.08.06

tu ai macmini ppc parca,nu merge windows

Semnătură 

13” Macbook Pro 2015

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest, White Pond (= Balta Albă)
Macuser din: 11.10.05
rynn cminorplusb - 05 Decembrie 2007 09:25 PM

Sunt la nivel de incepator al incepatorului raspberry
ok deci
faci o partitie cu bootcamp special pt windows (in afara celor de mac)
dai restart tinand apasat tasta C ca sa booteze de pe cd de winxpsp2 si se continui ca la un pc normal?