Doar ce am decodat si eu un 1.1.2(doar functiile de baza nu si telefonul), si am pus pe el versiunea 1.0.2.
Aseara insa am tot instalat diferite programe si jocuri pe el si acestea fiind prea multe au facut ca icoanele de pe desktop sa coboare tot mai jos.In felul asta eu nu mai vad Installer-ul pt ca el era cel mai jos.Si culmea e ca la mine desktopul nu culiseaza in jos si nici nu il pot da in stanga sau dreapta ca pe o pagina asa cum am vazut la alte Iphon-uri.
Prin urmare nu mai pot instala sau dezinstala programele.Pot insa sa mai intru in setarile generale.
Are cineva o idee cum sa rezolv problema,inafara de a face un nou restore si in a nu mai pune asa multe programe pe el incat sa depaseasca desktop-ul?
[ Modificat: 28 Decembrie 2007 09:18 PM de Administrator ]
Suna super. Dar spune-mi si mie ce e SSH(scuze daca par bibiloi dar sunt f incepator)si apoi cum fac daca vreau sa am mai multe programe si sa imi culiseze si mie desktop_ul?
am instalat si eu o versiune valabila pt 30 de zile de WInSSHD,dar pare destul de complex programul
si nu stiu cum sa gasesc prin el Iphone-ul ca sa dezinstalez din programe
ajutati-ma si pe mine va rog. sunt in situatia in care am instalat prea multe programe si nu mai pot vedea installerul ca sa le dezinstalez. am un client ssh (putty se numeste) cu care am incercat sa ma leg la iphone prin intermediul wi-fi. problema este ca imi cere user si parola si habar nu am ca sa ii pun. am incercat root - root, iphone - ihone.. altceva nu stiu.. am facut ceva gresit sau pur si simplu nu stiu parola? :D
imi pare rau dar eu nu am reusit sa fac nimik cu ssh(pt ca nu stiu eu nu pt ca nu se poate)dar pare destul de complicat .asa ca am pus softul din nou pe el.