Ma gandeam ca ar fi bine sa facem un topic cu softurile folosite de fiecare dintre noi pe MAC si explicatiile de rigoare.Adica , la ce e bun ? Ce probleme a intampinat la instalare ? ....
Nu de alta dar poate va fi util ptr viitorii incepatori si nu numai sa stie de ce sa se fereasca si ce sa foloseasca / cumpere .
Daca topicul ia avant pionieresc poate il fac Adminii Sticky.
Stiu ca e in wiki ceva cu softuri insa se poate mai mult de atat.( parerea mea ).
Multumesc
Aygun
[ Modificat: 01 Februarie 2008 04:14 PM de Administrator ]
Urmaresc posturile tale de cateva zile… Esti simpatic Dar, iti faci prea multe probleme…
Fiecare foloseste softurile de care are nevoie, potrivit “muncii” lui.
De exemplu, eu sunt student la jurnalism si lucrez pe niste proiecte ce tin de comunicare.
Prin urmare, sunt fan iwork. Folosesc keynote pentru prezentari si pages pentru procesare de text.
In rest, adium, itunes, shakespper (p2p) si mai bag un civilization 3 din cand in cand.
CS3, Adium, Thunderbird, Mozilla, VLC, iTunes si restul de ce mai am nevoie.
Apropo da tu la ce-ti folosesti computerul sau esti numa curios de ce softuri folosim noi?
Ma gandeam ca ar fi bine sa facem un topic cu softurile folosite de fiecare dintre noi pe MAC si explicatiile de rigoare.Adica , la ce e bun ? Ce probleme a intampinat la instalare ? ....
Nu de alta dar poate va fi util ptr viitorii incepatori si nu numai sa stie de ce sa se fereasca si ce sa foloseasca / cumpere .
Daca topicul ia avant pionieresc poate il fac Adminii Sticky.
Stiu ca e in wiki ceva cu softuri insa se poate mai mult de atat.( parerea mea ).
Multumesc
Aygun
Ei, nu așa afli ce și cum ci prin butonare și tatonare! Este legea eternă a soft-ului. Te plimbi pe versiontracker.com și/sau pe macupdate.com, descarci, clic, rulezi, închizi. Și tot așa de sute și de mii de ori!
Adobe Acrobat 8 Professional—editare/vizualizare documente PDF
Adobe After Effects 7.0—postproductie video
Adobe Dreamweaver CS3—editor programare web