Probleme conectare MBP si Samsung TV.
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 03.05.07

Salutare,

Am si eu o mica problema: vreau sa leg MBP-ul la noul meu televizorul Samsung LE32S81. Mi-am cumparat de la mediagalaxy un cablu DVI si un adaptor DVI-I female to VGA male care intra in tv.
Le conectez, MBP-ul il vede ca Samsung ok, dar pe samsung nu am nici un semnal, negru, nimic.
Am incercat si mirror si nimic. Precizez ca am Leopard.
Sa fie de la MBP sau nu sunt bune cablurile?
Sau sunt probleme la televizor?

Solutii / opinii ?

Multumesc.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

cu telecomanda de la tv te-ai jucat, putin?

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRank
Jr. Member

m-am jucat. adica am incercat sa ma joc pt ca nu merge, tv intra in standby, ecran negru.

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 18.05.07

Eu folosesc exact același TV și e conectat la Mini astfel: În conectorul DVI de la Mini este adaptorul DVI to VGA, și de acolo cablu VGA la TV. Funcționează perfect, la rezoluția nativă, tot cu Leo.
TV-ul trebuie să fie pe PC (butonul Source).
S-ar putea ca acel cablu DVI să nu conțină firele pentru analog și atunci adaptorul tău nu are ce semnal să preia și să dea la TV. Încearcă să conectezi un adaptor DVI-VGA la Macbook Pro și apoi un cablu VGA mai departe.
Dacă ești în București și ai nevoie te pot ajuta eu cu amândouă (și cablu VGA și adaptor). Ți le dau, nu ți le vând smile)

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 15.01.08

Salutare,

Eu am intampinat o problema asemanatoare cu un tv sony bravia .Ceea ce era problema la mine, era ca trebuia sa fie rezolutia la fel ca la tv parca era 1366/768 maxim ce mergea pe tv si daca ai mbp ca al meu atunci tu ai 1440/900 rezolutie si cea veritcala e mai mare ca 768 deci trebuie sa pui rezolutie <=768(pe verticala).Tv-ul meu e 760p nu 1080i(1920/1080) al tau de care e?

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRank
Jr. Member