2 din 4
2
Tesla- automobilul electric este aici
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

O Tesla “cheală” începe de la 71000 USD (+ Sales Tax, depinde de stat).
Dacă vrei bateria de 85kW = 81000 USD
Dacă vrei și încărcător rapid, faruri de ceata, senzori de parcare = 87000 USD
Cu toate opțiunile este 130000 USD

Incercati: http://www.teslamotors.com/models/design

Mai bine iei 10 Twizy-uri de bani ăștia smile

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
RankRankRank
Member
Din: Ploiesti/Constanta
Macuser din: 04.01.11

dar in america sunt sigur ca sunt subventii, stiu ca la noi puteai sa cumperi inainte sa modifice si sa lase doar un voucher de ticket rabla, 6, nu 3 cat era pentru o masian obisnuita.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

3.2 seconde pana la 100
http://jalopnik.com/tesla-model-s-p85d-this-is-it-and-i-went-for-a-ride-1644637002

 Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Iasi
Macuser din: 18.10.06

In Europa au făcut ăștia de la Tesla Motors autostrăzi cu stații de încărcare din 300 în 300 de km. Practic, la fiecare 300 de km iei o pauză de 30 de minute pentru a-ți încărca acumulatorul la 80% din capacitate. Plus că sunt și alte stații care oferă gratis încărcarea. Există și un interviu cu primul român care și-a achiziționat așa ceva: aici. Legat de preț, cred că trebuie făcute niște calcule privind cheltuielile pe care le ai cu o mașină clasică(indiferent dacă e hibrid sau nu) cu carburantul, revizii, prețul inițial, etc și cheltuielile pe care le ai cu o mașină full-electric pe o anumită perioadă de timp(să zicem 5 ani). În funcție de raportul dintre cele două calcule, poți stabili dacă merită sau nu să-ți iei o mașină full-electric.

 Semnătură 

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 20 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Depinde de stat. ( Nu uitati ca America este o unuine de 50 de tari diferite - la fel ca EU, doar ca vorbesc cat de cat aceiasi limba)
In unele state, pentru vehicole electrice primesti 2500 USD subventie Federala, 7500 USD subventie de la stat si nu platesti nici Sales Tax pe masina.
In Texas, Tesla nu are voie sa vinda masini. Dealerii auto au “sponsorizat” o lege locala care zice ca producatorii auto nu au voie sa vanda masini direct la end-useri, ci doar printr-un dealership inregistrat. Si toate dealership-urile sunt “prietene” cu marii producatori auto. Si comitetu’ de aprobat noi dealeri consta din dealerii existenti.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 21 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09

Doamnelor și domnișoarelor ..  “the D”:
http://www.wired.com/2014/10/tesla-reveals-details-big-model-d-announcement/

Tracțiune integrală - actualele modele S au tracțiune spate.
0-100 în 3,2 secunde - pentru cine nu ține la baterie, probabil.
Un “autopilot” care știe să țină banda, să oprească singur în caz de coliziune iminentă, și să facă ceva parcări singur.

Va exista un model D corespunzător fiecărui model S actual:

The 60kWh battery model will go from $71,070 to $75,070 for the dual motor system.
The 85 kWh car goes from $81,070 to $85,070, and
the P85 jumps from $105,570 to $120,170.
Deliveries of the less powerful D models will start in February, the P85D should hit the road in December.

 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 22 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09

A, și “autopilotul” mai are “the ability to read speed limit signs”.
Serios, e clar acum ca lumina zilei că n-ai cum s-o folosești în România.

 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 23 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 26.01.06

La banii astia puteau sa faca ceva mai sf, numai mie mi se pare ordinar designul?

 Semnătură 

Mcintoshing…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 24 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 11.10.05

Este foarte bine că arată ca o mașină normală! Intenția este aceea de a promova sistemul de propulsie, nu designul. Trebuie încurajat cumpărătorul obișnuit. Dacă faci o mașină care arată spectaculos, cei mai mulți vor gândi că mașina respectivă nu li se adresează. Capitolul la care Tesla trebuie să convingă este propulsia electrică!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 25 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12
psergiu - 10 Octombrie 2014 02:26 PM

Depinde de stat. ( Nu uitati ca America este o unuine de 50 de tari diferite - la fel ca EU, doar ca vorbesc cat de cat aceiasi limba)
In unele state, pentru vehicole electrice primesti 2500 USD subventie Federala, 7500 USD subventie de la stat si nu platesti nici Sales Tax pe masina.
In Texas, Tesla nu are voie sa vinda masini. Dealerii auto au “sponsorizat” o lege locala care zice ca producatorii auto nu au voie sa vanda masini direct la end-useri, ci doar printr-un dealership inregistrat. Si toate dealership-urile sunt “prietene” cu marii producatori auto. Si comitetu’ de aprobat noi dealeri consta din dealerii existenti.

Asta e la fel cu obtinerea aprobarilor pentru un notariat de la noi ...

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 26 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 26.01.06

Eh.. dar tu ai cumpara un mac care arata ca un pc?

 Semnătură 

Mcintoshing…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 27 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 09.02.13
.ral:cr - 11 Octombrie 2014 09:58 PM

Eh.. dar tu ai cumpara un mac care arata ca un pc?

Dar un PC care arata ca un Mac?:))) vezi in curtea Asus si HP.
On topic: o curiozitate si de ce ar trebui sa Fie SF designul? Personal imi place foarte mult cum arata masina, nu iasa in evidenta designul cum se intanpla spre ex. la Renault,faptul ca e Full Electrica o face mai “deosebita” iar numele ei “Tesla” mi se pare genial.

 Semnătură 

...prin livada cu mere…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 28 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 26.01.06

Pur si simplu pentru ca trebuie sa aibe o personalitate la banii aia, altfel de ce dau oamenii aceeasi bani pe masini de epoca de mult depasite tehnologic? Eu in calitate de nepriceput in masini pot sa recunosc imediat ceva ce arata diferit, dar asta nu se afla printre ele.

 Semnătură 

Mcintoshing…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 29 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09

http://moneymorning.com/2014/08/26/graphene-battery-could-be-teslas-secret-sauce/

a 500-mile range car is not only possible, but that “we could do it quite soon.”

 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 30 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timișoara
Macuser din: 01.03.07

Mă încântă ideea de automobil 100% electric. Trebuie depășite însă anumite limitări înainte de a mă gândi să-mi cumpăr așa ceva: un rezervor de benzină nu se degradează și nici nu costă 50% din valoarea mașinii în cazul eventualei înlocuiri. În plus, se poate umple în 5 minute, nu în 5 ore.

Ce-mi displace însă în cazul mașinilor electrice e designul, indiferent de brand. Opel Insignia? Bun! Opel Ampera? Câh! BMW Seria 3? Bun! BMW i3 (sau i8)? Câh!

Frumusețea e-n ochii privitorului, deci o chestiune pur subiectivă... dar cu toate avantajele unei mașini electrice, dacă trebuie să salvez planeta conducând o mașină urâtă, planeta n-are decât să se ducă naibii.

 Semnătură 

The Day Is My Enemy

Profil
 
   
2 din 4
2