1 din 2
1
Așa nu! (experiențe proaste cu diverse firme - non-Apple related)
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Cei cărora le este greu să scrie în thread-ul Așa da!, pot să scrie aici.

Scrieți aici tot ce v-a nemulțumit la firmele care nu au legătură cu produsele sau serviciile Apple (pentrue ele există un thread dedicat). Dacă avem de unde alege, măcar să știm să-i ocolim pe ăia răi.

Fără polemici vă rog, doar raportați incidentele.

[ Modificat: 04 Decembrie 2010 06:05 PM de Administrator ]
 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: UK+ Bucharest
Macuser din: 08.02.07

Nu stiu unde ar fi mers, o bag in cafenea.
Am cumparat o super telecomanda Prestigo de la Philips. 6008
Are USB, cica sa descarc softul de pe site si se configureaza direct.
Descarc softul de pe site, unde este o sigla maricica ca fiind softul un universal binary.
Dau sa rulez pe powerbook. pauza, arhitectura nesuportata. ma uit eu mai bine in package contents, era toata ziua-bunaziua aplicatie de intel. sa nu impusti?
si n-am niciun intel in casa, doar g-uri, si mi-e groaza sa ies din casa sa ma duc la birou ca sa configurez o telecomanda.
Cum dracu sa spui UB si sa fie doar aplicatie de Intel Mac?
acu instalez un virtual pc, asta e. o sa il dau jos dupa aia.
Dar nu inteleg de trebuiau sa fie atat de nesimtiti si idioti sa puna Universal.
Ma-sa pe gheata….

 Semnătură 

Pe partea cealalta

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

pffff…
să-i fac eu de rușine pe cei de la service-ul Nikon

se cheamă SC Skin Service srl, sunt în bucurești pe strada ocna sibiului
trebuiau să facă un lucru simplu - curațarea suprafețelor optice la un body D40
nu au fost capabili să facă treaba asta în 7 zile, deși la predarea aparatului la service mi-au estimat 2-3 zile o treabă relativ simplă
jenanți, nu recomand nimănui să ajungă la ei, mai bine vă descurcați altfel.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 13.12.10

Apropo de experienta lui dacuBurebista:

Detineam un Nikon D5100 cu problema ca acea cortina din fata senzorului se bloca. Aveam si senzorul murdar asa ca am trimis aparatul pentru rezolvarea problemelor. Dupa 2 saptamani a venit exact cum l-am trimis. Au spus ca nu au gasit nicio problema si senzorul nu a fost curatat asa cum am cerut. L-am trimis inapoi si dupa 3 saptamani a venit iar in aceeasi stare. L-am tirmis si a 3-a oara si dupa 2 saptamani a venit reparat dar senzorul in continuare murdar.

A doua zi am vandut aparatul smile

Cei de la SKIN sunt niste nesimtiti de rang inalt. Nici eu nu recomand sa lucrati cu ei. Eu nu mai repar nimic in service-ul autorizat (unic de altfel, pentru ca au monopol). De atunci mi-am facut curaj si m-am apucat sa curat senzorii singur.

 Semnătură 

Mac: iMac Pro 2017
Phone: iPhone X 256 GB Black
Tablet: iPad Pro Silver 128 GB + 4G
Watch: Apple Watch 3 42mm
TV: Apple TV 4 32 GB
Wireless: Time Capsule 2TB (2013)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Dacă aveți nevoie să cumpărați o baterie nouă pentru UPS-ul vostru, atenție mare - magazinele de electronice sunt pline de niște baterii ieftine 12V 7Ah de la GlobStar model GST1270LITE.
Toate magazinele le vând pe post de “baterii de UPS” dar pe site la GlobStar scrie: “Se utilizeaza la back-up alarme, sirene si alte aplicatii usoare.”

Pot să confirm, nu sunt bune în UPS-uri - UPS-urile fie urlă din prima “replace battery” fie le acceptă dar țin foarte puțin când pică curentul. Am cumpărat două, și după 3 zile de bipăituri și o pană de curent în care nu am apucat să dau shutdown, le-am dus înapoi și am luat unele de 7.2Ah pe care UPS-urile le-au acceptat din prima.

Pentru UPS-uri trebuie baterii de 12V 7,2Ah sau 12V 8Ah sau 12V 9Ah (dar astea sunt foarte scumpe)
LITE = nu bun la UPS. Și atrăgeți-le atenția vânzătorilor ca să nu le mai vândă drept “baterii de UPS”.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Severin
Macuser din: 07.03.10

Laptop Asus model K53SCSX221D cumparat in data de 24.12.2011 de la Altex, cadou pentru junior, s-a defectat de trei ori in noua luni. Ok, nu pot face nimic in acest sens deoarece legislatia in vigoare nu prevede un numar maxim de reparatii intr-un an dar acum cind s-a defectat a treia oara acest laptop a stat in service exact 15 zile revenind in magazinul Altex in 18 zile. Am cerut la Altex Romania sa mi se schimbe produsul cu alt brand si am fost refuzat pe motiv ca service-ul nu da negatie. Am replicat ca legislatia in vigoare (O.U.G.174/2008) si respectiv pe site-ul lor la sectiunea garantii produse http://www.altex.ro/garantii-produse/ se prevede clar ca laptopul trebuia returnat reparat in termen de 15 zile de la data aducerii la cunostinta vanzatorului de defectiune. Nu mi-au mai raspuns deloc.
Le-am adus la cunostinta inclusiv faptul ca eu am cumparat un Asus model K53SC-SX221D iar pe procesul verbal de iesire din service apare cu totul alt model K53SV-SX189D.
Se pare ca acest model avind o problema de fabricatie respectiv “vici ascunse” denumite de legislatie, cei da la service Asus introduc aceste laptopuri sub alte modele.
La un eventual control, cutind in service cite laptopuri din acest model au fost defecte nu se va gasi decit citeva bucati ceea ce rezulta ca totusi este un produs bun, in realitate ele find destul de multe dar fisa de service fiind sub alt model.
Am facut reclamatie laOPC si astept raspunsul acestora.
Intrebarea mea este daca rezolutia OPC-ului nu este in favoarea mea, ce pot face in continuare justitia fiind pe ultimul plan!
Oricum intentionez sa trimit aceste documente la ziarele de scandal, diverse televiziuni si cred ca oricum cineva v-a scrie si despre acest caz!
Aveti atasate documentele, datele sint sterse din motive lesne de inteles si va rog sa va uitati cu atentie la modelul cumparat, modelul din fisa de service precum si seria laptopului!
Parerea voastra personala, avind in vbedere ca pe procesul verbl de predare primire in Altex apare un model de laptop iar in fisa service de predare catre Altex apare un alt model, nu este un fals in acte?
P.S. in acest moment juniorul foloseste tot macbook-ul late 2009 care functioneaza impecabil.
Morala:Evitati Altex si Asus!

Imagini atașate
Bon Fiscal1_463x600.jpgProces Verbal_460x600.jpgReparatie1_463x600.jpg
Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 6 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timișoara
Macuser din: 01.03.07

Dacă ai făcut reclamația cum scrie la carte, e puțin probabil ca ANPC să nu-ți dea dreptate. “Justiția” e clar ultima variantă, având în vedere că ar trebui să aștepți poate ani de zile pentru o rezolvare… Cât despre morală, mai toți comercianții din România - în afara câtorva excepții notabile - sunt de evitat dacă vine vorba de onorarea garanțiilor.

 Semnătură 

The Day Is My Enemy

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 7 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Severin
Macuser din: 07.03.10

Azi dimineata am primit laptopul din Olanda! Modelul este k53sc-sx451v dupa cautari pe net nu l-am gasit deloc la oferta in Romania!
Nu am idee cum se procedeaza cu garantia, parca mi-e jena sa le mai trimit un mail sa intreb de acest lucru. Cei de la service au zis ca este suficient ca am hirtiile de expeditie din Olanda. Poate este la fel ca la Apple, se verifica atuci cind a fost cumparat, nu ai nicio hirtie la mina!
Cit despre inlocuirile placii de baza la laptopul vechi cred ca mai degraba au fost reparate si au trecut ca schimbate aceste placi, la romani se poate orice!
Multe multumiri d-lui Patrick Wesseling de la Asus Service Team, a fost extraordinar de prompt si a rexolvat problema!
Multumesc ASUS!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 8 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 22.03.12

Apropo de skin service :

Acum 3 luni sun si eu la toshiba pentru o problema la un laptop care sta in casa cu display-ul spart cam de 1 an de zile si ei ma redirectioneaza catre skin service care este si singurul din bucuresti autorizat pentru reparatie, dau un email cu modelul, seria, etc si ii rog sa imi zica un pret pentru display-ul spart si ma anunta ca pretul display-ului este doar 1943.91 RON + 150 RON montajul in conditiile in care acum 4-5 ani am dat pe laptop 2800 RON cum sa ai un astfel de pret si cat de “...” sa fii ca sa platesti atat !

Deci astia sunt bagati cu toate firmele si ei sunt niste “made in Romania” ca sa nu zic altceva.

 Semnătură 

My toys:

* iMac 27” i5 2.7GHz Mid 2012 *
* iPod Touch 4th generation *
* the renewed iPad *
* iPhone 5 *

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 9 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 19.06.09

Humanic - nu dau inapoi banii pentru ceva ce vrei sa aduci inapoi (chiar daca ii returnezi ca au defect si nu au alta pereche la schimb); dau bonuri in loc de bani…

 Semnătură 

<insert Apple products here>
“Too many people spend money they haven’t earned, to buy things they don’t want, to impress people they don’t like.” - Will Rogers

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 10 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucureeeeeesti !
Macuser din: 04.03.08

Va descriu si eu o experienta foarte placuta pe care am avut-o si inca o am cu Renault Romania si lacheii care le vand masinile (aka reprezentatele)

Mai exact ce am patit:
1. Mintit de agentul de vanzari ca masina are scut metalic, si ce sa vezi, n-are… trecem peste.
2. Dupa prima revizie mi-a cedat turbina… schimbam pe garantei, pus-a una SH, trecem peste…
3. Dupa a 2-a revizie cedat pompa de injectie (diesel), schimbat pe garantie, probabil tot SH, trecem peste…
4. Azi am zis ca ard ca sobolanu in masina si ei au atratat cu atata calm problema… am stat de la 8:10 pana la 12:20 sa vina cineva sa ma tracteze, am stat inca 2 ore pana s-a constatat “oficial” defectul, astept de o ora jumate sa ma sune cineva de la vocea clientului sa imi ofere masina de rezerva…

De mentionat ca ei stiu si recunosc ca e viciu de fabricatie, dar in niciuna din cele 3 revizii de pana acum nu s-a uitat nimei sa vada daca s-a infundat intr-adevar scurgerea cu pricina, deci ei asteapta sa luam noi foc ca sa schimbe un jeg de maneta care e prost din prima!

Vad ca problema e din generatiile mai vechi, a mea e model 2010, face-lift, si nu au facut nimic sa remedieze problema!

Concluzie… dupa ce ca mor de foame ca nu mai cumpara nici draq masini pe criza asta, nu stiu nici macar sa trateze corect si competent un client.

Eu o sa trimit mail si in Franta si o sa fac o plangere oficiala si in FR si in RO.

Sa vedem cat de bine le face “putina” reclama negativa…

Recomand tuturor sa se orienteze catre al producator. Macar merg la ghici! La Renault sigur esti tratat ca ultimul gunoi! Chiar daca le bagi 12.000 de euro in buzunar!

 Semnătură 

Eu tin salamu’ in frigider, nu in playlist!

Macbook Air 2010
Iphone 4G 32GB

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 11 ]
Avatar
Rank
Newbie
Din: Bucuresti
Macuser din: 22.06.09

Astazi m-am dus sa spal masina. Nici prin gand nu-mi trecea ca o sa asist la o scena demna de ringul de lupte. Una din spalatoriile la care ma duc des este Redlink, de la capatul strazii Lujerului in apropiere de intersectia Bd. Timisoara cu Str. Brasov. In timp ce un angajat isi facea sarguincios treaba, vine patronul si dupa cateva discutii cu alti subalterni incepe sa tipe la unul si sa-l loveasca in fata si la corp. Sotia mea imi spune: Hai sa iesim ca nu e normal”. Iesim din sala de asteptare si ne uitam fix la ei, in timp ce patronul tipa la omul respectiv (nu-l mai lovea) in continuare fara sa-i pese ca mai are alti clienti de fata si ca acestia sunt martori la ceva ce nu ar trebui sa vezi decat in locurile amenajate. Dupa ce il cheama in Sala de Asteptare (unde nu mai era nimeni, dar prin geamurile careia se vedea totul) si unde continua seria tipetelor si loviturilor. Totul se intampla la aproximativ 2 metri de locatia mea. Ii bat in geam si ii spun ca nu e normal si ii arat obrazul. Iese si ma intreaba de ce ma bag. Ca e angajatul lui. Ii explica ca si in acest caz este dreptul meu sa intervin si ca nu este normal sa procedeze asa. Poate sa-l penalizeze, sa-l dea afara, daca a gresit cu ceva dar nu sa il bata. II spun ca eu nu voi mai veni vreodata in acea spalatorie si imi spune: “chiar va rog”. Deci eu ma duc sa le dau bani pentru niste servicii si el imi spune ca nu are nevoie de banii mei si mai bine sa nu ma bag in oala lui ca el stie mai bine. Ma intorc cu spatele ca vad ca nu am cu cine sa discut si el intra la loc continuand doar urletele (deja nu mai erau tipete) dar terminand cu loviturile. Iese angajatul afara si iese si patronul si-l intreaba in gura mare de ce primeste un asemenea tratament. Omul ii spune ca nu stie, ca el isi face treaba. Patronul cheama un alt subaltern: Ia zi ma X-ulescule a venit asta cand era zapada mare sa o dea la o parte? Vatamatul ii spune ca a venit in fiecare zi. Angajatul intrebat ii zice, ca venit dar nu in fiecare zi. Il cheama pe alt angajat: aceeasi intrebare. Acelasi raspuns. Vatamatul spune ca nu a venit o singura zi cand era ziua lui libera… Dupa ce vede ca nu prea are sanse de reusita, patronul renunta la a mai intreba pe altcineva si se retrage. Intre timp le spunem subalternilor ca mai exista si alte spalatorii care au nevoie de ei si ca nu ar trebui sa accepte asemenea tratament si mai bine ar fi sa sune la Politie. Ei raspund: pai nu putem sefu’ ca si el e politist.
Concluzia 1: patronul nu stie sa-si impuna punctul de vedere decat cu pumnul.
Concluzia 2: patronul are intotdeauna dreptate; in caz contrar risti sa ti-o iei peste bot;

Sfat pe care va rog sa-l urmati si sa nu mai ingrosati buzunarul unui rahat de om: NU MAI SPALATI MASINA LA REDLINK (daca aveati vreodata de gand sa faceti asta, razganditi-va!).

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 12 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09

PC Garage, de o vreme încoace, când le duci o memorie sau un hard disc la garanție, ți-o dau pe aia cu “testat ok”.
Nu cred că nu știu eu să testez memorii sau hard discuri.

Drept care să mi se usuce și să-mi pice dacă mai cumpăr ceva vreodată de la ei, eu sau să le mai recomand altora.
Am zis.

 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 13 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timișoara
Macuser din: 01.03.07
Maclean - 07 Mai 2016 03:06 PM

PC Garage

Sunt în proprietatea eMAG de câteva săptămâni…

 Semnătură 

The Day Is My Enemy

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 14 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12
Maclean - 07 Mai 2016 03:06 PM

PC Garage, de o vreme încoace, când le duci o memorie sau un hard disc la garanție, ți-o dau pe aia cu “testat ok”.
Nu cred că nu știu eu să testez memorii sau hard discuri.

Drept care să mi se usuce și să-mi pice dacă mai cumpăr ceva vreodată de la ei, eu sau să le mai recomand altora.
Am zis.

La PC Garage am patit exact pe dos. In ultima saptamana din garantia de 2 ani, le-am dus o placa de baza careia nu-i mai mergea portul LAN (asa credeam eu). Dupa 2 saptamani m-au anuntat ca placa nu mai poate fi reparata si-mi returneaza banii platiti pe ea. Evident, am cumparat de la ei o alta placa, in acelasi buget, dar mult mai performanta (deh, 2 ani diferenta).
Ajung cu ea acasa, montez procesorul, memorii etc etc, pornesc PC-ul si surpriza ... No Network!!!!
Am pus alt cablu de retea si problema s-a rezolvat ...

Deci, PC Garage nici macar nu s-a obosit sa testeze placa inainte de a-mi da banii inapoi, daca ar fi facut-o ar fi vazut ca problema mea nu era de la placa de baza ci de la un amarat de cablu LAN.

 Semnătură 

 MacBook Pro 13’’ (Retina, mid 2014, i7, 3.0 GHz, SSD 512 GB)
 Mac Mini (i7/2.3 GHz, 8GB RAM, late 2012, Fusion Drive 1.25 TB)
 Mac Pro - aproape Mac -  GeekBench 19423!!! smile
 AirPort Extreme + Express
 iPad Air 1
 iPhone 6

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 15 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09
D_A_N - 10 Mai 2016 10:50 AM

Deci, PC Garage nici macar nu s-a obosit sa testeze [...]

Exact. Dar asta e o sabie cu două tăișuri.
Pe vremuri erau super ok, pot să zic că m-au impresionat. Dar asta era înainte de Ghenea.

Deocamdată am o memorie Crucial care-mi pică Memtest în orice slot o pun, luată la pachet cu o surioară care trece același test în aceleași sloturi.
Cu ambele memorii sistemul este instabil, reboot din senin.
Asta a fost la ei la garanție și s-a întors cu “testat ok.” Acum e la mine în cutia cu maimuțe.

Mai am acum un hard disc care nou-nouț a dat time-out-uri. Testat pe 2 plăci de bază. Alături de alte trei hard discuri identice care merg ok pe aceleași plăci de bază.
Mi-l rezolvă în service cu “testat ok”.
Mă duc să-l iau cu o falcă-n cer și una-n pământ. La relații clienți omul super amabil îmi arată un screenshot cu ceva transfer sub windows încheiat cu succes.
Îl pun la ei pe pc-ul de probe, bootez stick-ul meu de FreeBSD, dd, surpriză, nu mai dă timeout-uri. Măi să fie.
Numai că abia acasă am băgat de seamă ce făcuse hardul meu între timp:

5 Reallocated_Sector_Ct   0x0033   096   096   005    Pre-fail  Always       -       215
 196 Reallocated_Event_Count 0x0032   070   070   000    Old_age   Always       
-       688 
 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
   
1 din 2
1