1 din 4
1
Așa nu! (experiențe proaste cu diverse firme - Apple related)
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Cei cărora le este greu să scrie în thread-ul Așa da!, pot să scrie aici.

Scrieți aici tot ce v-a nemulțumit la firmele care comercializează/revând/promovează/oferă sport tehnic pentru produse Apple (de preferat din România, dar nu obligatoriu.). Poate o fi vre-un român prin Cupertino sa vadă ...

[ Modificat: 04 Decembrie 2010 06:06 PM de Administrator ]
 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Oradea
Macuser din: 02.01.09

Orange Romania !!!!!!

 Semnătură 

Is that a bent iPhone 6 Plus in your pocket or are you just happy to see me ?

15” Macbook Pro BTO. 13” Macbook BTO. 20”  Cinema Display
iPad Air. iPhone Plus.  Watch 42MM.  AirPods
iPod Nano.  TV. AirPort Extreme.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Vă rog fără polemici, discuții și miștouri. Doar faptele. Cine are ceva bun de zis, există thread separat.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 19.06.09

Nici nu stiu cu ce sa incep, dar o sa le scriu complet aleator experientele mele de-a lungul timpului cu iStyle

Cea mai recenta (si cea mai frustranta) a fost acum vreo cateva luni cand am vrut si eu sa iau o “piele” pentru ipad (a se citi folie protectoare de ecran).
Toate bune si frumoase, aveau pe stoc si am fost acolo sa iau. Ajung si primesc un raspuns foarte frumos (nu fac misto aici), ca a venit un nene si le-a luat pe toate. Intreb cand aduc si imi spun ca o sa verifice la Cluj (sper ca am retinut bine), caci acolo ar mai avea niste bucati. Suna la ei, spun ca au vreo 10 ramase, si ca or sa trimita la Bucuresti. Eu imi las numele pentru a rezerva doua bucati, urmand sa vin marti (era vineri). Tipul de acolo chiar s-a oferit sa il instaleze el, chiar eram uimit de cat de frumos vorbise.
Marti ma duc frumos la ei iar, era altcineva si zic “ma numesc asa, am si eu o rezervare pentru doua folii de protectie”. Raspunsul imi vine ca au primit de la Cluj, dar le-au dat deja. Deja un pic nervos ii spun ca am rezervat vineri doua bucati si chiar am nevoie de ele. Imi zice ca le-au dat, dar ca or sa primeasca alta marca in urmatoarea luni, multe bucati. Imi las iar numarul si imi zice sa fiu marti la prima ora acolo (nu mai tin minte exact de luni sau marti, dar ati prins ideea). Urmatoarea marti (era o marti de dinainte de intalnirea macuser, unde chiar m-am eliberat de povestea asta), ma duc la ORA SPUSA DE EI. Dau sa intru si era inchis. Vad pe usa scris mare “INVENTAR”
Pur si simplu raman perplex, sun de la usa la ei de vreo 5 ori la telefon, nu raspunde nimeni si atunci chiar am spus ca OK, e clar ca cineva acolo sus nu vrea sa imi pun folie de protectie si nu am mai pus. (am zis povestea mult mai frumos la intalnirea macuser de la scanteia (parca era prima acolo).

Urmatoarea intamplare draguta cu ei a fost cand m-am gandit eu sa ma duc sa imi fac un upgrade hard disk la MBP (voiam si eu de 500).
Ma duc la ei, intreb de asta pe cineva de la intrare, si ma trimit acolo in spate ca sa zic asa.
Intreb pretul, imi spun 550 lei. Eu zic ca e un pic cam mult in conditiile in care un hard atunci cand m-am dus eu (chiar cel care il voiam), era 320 de lei.
Si acum vine surpriza, imi spun ca asta e pretul, dar HARD-ul ACTUAL RAMANE LA EI. WHAT?????
Nu mi-a venit sa cred, si le zic exact cum mi-a venit pe buze ca mi se pare ca e japca pe fata, si ca CE DRACU FACETI CU HARD-UL MEU? il puneti in vreun MB ca upgrade de la 160 la 250? (intrebare retorica de altfel, era pusa fix la uimirea de atunci). Raspunsul a venit sec, “nu e treaba dumneavoastra, asta e politica Apple. ATunci m-am enervat si le-am zis ca nu cred ca Apple, IN GARANTIE, iti ia 75 USD sa iti schimbe un hard disk manopera, si te obliga sa il lasi si pe cel vechi la ei. Nu prea am inteles-o, mai ales ca am MBP unibody, din asta de upgrade-ul de hard il fac eu ca popa in 5 minute.

Un alt lucru extrem de deranjant la ei este faptul ca de cate ori m-am dus ori la Natiunile Unite, ori la Baneasa, cand intrebam la vreun pret de ce este atat de mare (ma refer aici strict la diverse accesorii ca huse and stuff), raspunsul era sec “asa este peste tot”. Adica, te cred prost in fata ca ajungi in magazin sa cumperi ceva, cand dai acelasi produs rapid pe un motor de cautare de preturi in .ro si il gaseste in 10 locuri aproape la juma de pret.
Dau un singur exemplu, restul probabil le-ati vazut si voi de-a lungul timpului (cum ar fi accesoriile de ipad care nu sunt apple). Asa cum ziceam, la istyle era o husa de iphone 3g/3gs de la beyzacases ~190 lei, pe cand la concurentul direct (Noumax), era la JUMATATE de pret. Am fost efectiv la Natiunile Unite si am zis asta, raspunsul fiind ca fiecare cu distribuitorii lor…

As mai zice cateva, dar prefer sa le tin pentru live smile
Ca idee pentru mine iStyle de vreun an si jumatate este un fel de showroom, in care ma duc sa vad ceva cum arata, sa ma joc cu el, ca apoi sa il comand de la Noumax sau de undeva online. (de fapt nici macar showroom, pentru ca intr-un showroom macar lumea iti vorbeste civilizat si daca intri imbracat asa aiurea dupa o lucrare ceva, se uita la tine de parca “ce cauti ba aici? nu vezi ca vindem Apple?”; am avut senzatia asta de mai multe ori la ei).

 Semnătură 

<insert Apple products here>
“Too many people spend money they haven’t earned, to buy things they don’t want, to impress people they don’t like.” - Will Rogers

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Ploiesti
Macuser din: 29.09.10

acum vreo 7 zile era o mare reducere la istyle,imac-ul visurilor mele era redus de la pretul lui fabulos de 71,5 mil la 68 mil plus ca vorbind cu cei de la istyle ,acestia au cazut de acord sa imi lase si reducere de 5 sunt elev..era totul bine si frumos am si primit un email de la un’nene’ de la ei care imi ziceau ca mi-l dau cu 64 mil ,cu reducere cu tot,eram fericit ,am zis ca il iau ,a 2-a zi am vrut sa dau telefon la banca sa anunt o retragere de bani,cand noroc ca am fost inspirat si am verificat situ-ul istyle,ce sa vezi???imac-ul revenise la pretul anterior…sa fie o coincidenta??poate…dar cel mai mult ma deranjeaza ca la celelate 2 promotii pe care le au :ma refer la macbook si la macbook pro cel de 15 cu i7 ,promotii ce sunt de peste 3 luni,de atunci studiez eu piata…sunt in continuare…asta cu imac-ul cum am dat email si m-am interesat ,pac-pac a revenit la pretul anterior..cum mi-a zis un prieten mai bine taceam dracu din gura….


o alta experienta am patit-o cu situl apcom.ro,cica asta e dealerul de apple in romania..si am vb cu baietii cica iti dac reducere 10ca ai card isc,sau ceva de genu,am vb cu un student sa facem treaba de aceasta,ne-am inregistrat pe situl http://www.iknow.ro si de 3 saptamani tot asteptam sa ne contacteze cineva…,asa e in ROMANIA ,sa stoarca cat mai mult de la tine si pe servicii de rahat…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 07.05.09

In urma cu 2 ani, cei de la iStyle au refuzat inlocuirea bateriei laptop-ului ce avea seria eligibila pentru programul de inlocuire a bateriilor ce pot pune in pericol securitatea utilizatorilior.
Motivul refuzului a fost faptul ca nu am Factura Fiscala si Certificate de Garantie.
Leam atras atentia ca in acest program Apple nu solicita nici un document, singurele cerinte fiind seria laptopului, a bateriei si predarea bateriei vechi.
<<You will be asked for the serial number of your iBook or PowerBook G4, the serial number of your battery and a ship to address.>>
Mai mult…
<<Apple urges you to stop using your battery and order a replacement battery immediately.>>
Au replicat ca regulamentul lor nu le permite sa schimbe bateria fara respectivele acte.

Astfel, iStyle ingreuneaza sau blocheaza derularea programelor Apple privind securitatea si viata utilizatorilor.

In final, am apelat la ‘pile’, si cand le-am spus ca vorbesc cu administartorii de la macuser.ro, instant au schimbat ‘regulamentul’ si atitudinea.

 Semnătură 

0720 940 946

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 6 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucharest
Macuser din: 16.11.08

Am avut de dus un Macbook Black in garantie la iStyle pentru inlocuirea ecranului (dupa ce ca mi-au inlocuit inainte placa de baza degeaba datorita unui diagnostic gresit, cea noua scotea un carait dubios) si cand l-am luat inapoi pe capac erau niste zgarieturi de parca ar fi fost harjait mutandu-l cu susul in jos pe masa. Cand le-am atras atentia, au sustinut cu stupoare ca asa l-am adus eu.. penibil.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 7 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: /dev/null aka Oradea
Macuser din: 29.07.06
hoosyny - 04 Decembrie 2010 10:20 PM

In final, am apelat la ‘pile’, si cand le-am spus ca vorbesc cu administartorii de la macuser.ro, instant au schimbat ‘regulamentul’ si atitudinea.

@offtopic dar eu cred ca e util
adminii macuser nu sunt si nu trebuie sa fie sperietori pt comercianti. e lame faza. nu o mai faceti. folositi argumentul “comunitate macuser” in loc de “adminii macuser”

 Semnătură 

and I’m going down to South Park, gonna have myself a time. Friendly faces everywhere, humble folks without temptation. Going down to South Park, gonna leave my woes behind. Ample parking day or night, people spouting, “Howdy neighbor!” Heading on up to South Park, gonna see if I can’t unwind. So, come on down to South Park and meet some friends of mine!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 8 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucharest
Macuser din: 16.11.08

offtopic #2
Mai lame mi se pare ce mi-au zis cei de la iStyle, cand veni vorba despre macuser.ro, ca fiind cea mai proasta sursa de informare in privinta produselor Apple wink

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 9 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

macuser.ro, o comunitate de peste 8000 de useri, nu este o sursă de informare în privința produselor Apple
informarea ar trebui să o facă cei plătiți de Apple
când acest lucru nu se întâmplă, comunitatea face apel la experiențele colective
și așa, caravana trece mai departe, la alte și alte subiecte wink

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 10 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Ploiesti
Macuser din: 29.09.10

in prag de sarbatori %$&%^& astia de la istyle au scumpit preturile la toate produsele apple…

[ Modificat: 13 Decembrie 2010 08:07 PM de Administrator ]
Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 11 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

Cu cat?

Poate din cauza cursului valutar. Cum se vede clar din grafic, de la inceputul anului s-a inregistrat o crestere monstruoasa de 1.6% la euro. Nu asta e BS-ul cel mai frecvent?

 Semnătură 

MB12 early2015, mini mid2010, i2, i4S, i6s, Watch Nike, iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AEx, AEBS

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 12 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Ploiesti
Macuser din: 29.09.10

sau ca se apropie sarbatoriile..

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 13 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 21.12.10
hoosyny - 04 Decembrie 2010 10:20 PM

In urma cu 2 ani, cei de la iStyle au refuzat inlocuirea bateriei laptop-ului ce avea seria eligibila pentru programul de inlocuire a bateriilor ce pot pune in pericol securitatea utilizatorilior.
Motivul refuzului a fost faptul ca nu am Factura Fiscala si Certificate de Garantie.
Leam atras atentia ca in acest program Apple nu solicita nici un document, singurele cerinte fiind seria laptopului, a bateriei si predarea bateriei vechi.
<<You will be asked for the serial number of your iBook or PowerBook G4, the serial number of your battery and a ship to address.>>
Mai mult…
<<Apple urges you to stop using your battery and order a replacement battery immediately.>>
Au replicat ca regulamentul lor nu le permite sa schimbe bateria fara respectivele acte.

Astfel, iStyle ingreuneaza sau blocheaza derularea programelor Apple privind securitatea si viata utilizatorilor.

In final, am apelat la ‘pile’, si cand le-am spus ca vorbesc cu administartorii de la macuser.ro, instant au schimbat ‘regulamentul’ si atitudinea.

Si eu am avut o experienta asemanatoare.
Am un Macbook Pro cu placa video NVidia 8600M si intr-o zi a incetat sa mai functioneze, nu mai pornea. S-a constatat ca aceste placi aveau un defect de fabricatie si Apple a pornit un program de inlocuire a acestor placi fara sa ceara nimic altceva decat seria laptopului. Am apelat la iStyle pentru rezolvarea problemei, am trimis la Bucuresti laptopul si apoi nu am mai primit nici o veste de la ei. Nu retin exact dupa cat timp i-am sunat, sa zicem o saptamana, mi-a raspuns o doamna care mi-a facut apoi legatura cu “service”-ul. Mi s-a spus ca laptopul are alta problema decat cea indicata de mine si anume ceva la placa de baza, ca ar costa 700 euro schimbarea acesteia, ca mi se oferta o garantie de 3 luni si ca el nu garanteaza ca o sa imi mearga laptopul daca imi schimba placa de baza pentru ca s-ar putea sa fie altceva. Intrigat, am intrebat ca dupa 1 saptamana inca nu a facut teste ca sa imi confirme problema si mi-a raspuns ca nu. L-am rugat sa trimita prin curier laptopul la mine acasa, l-am primit si intamplator un prieten pleca in aceasi zi in SUA. L-am rugat sa imi duca laptopul la un Apple Store, acolo mi-au inlocuit ce era de inlocuit, mi s-a oferit aceeasi garantie de 3 luni, dar de data aceasta totul a fost gratuit. Ca bonus, cei de la Apple au inlocuit si unitatea DVDRW care nu mai functiona plus o instalare de Snow Leopard (eu aveam Leopard pe atunci), toate gratis.

Concluzia: cand o sa mai am probleme cu produsele Apple, am sa merg intr-o alta tara unde exista o reprezentanta si voi apela cu incredere la serviciile lor.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 14 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: județul Devon, UK
Macuser din: 19.10.05

N-are rost sa te duci in alta tara: mie mi-au facut exact aceleasi chestii (inlocuit nvidia, superdrive) cei de la NouMax.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 15 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București, Iancului
Macuser din: 09.02.10

Nu știu dacă s-a mai discutat despre un astfel de aspect și sincer nu am răbdare să caut. Dar sunt curios dacă cineva s-a mai lovit de o astfel de problemă. Mai exact urmele lăsate asupra înfățișării exterioare a Mac-ului de către acțiunea neatentă și grosieră a celor care fac service-ul la iStyle (în cazul meu) sau Noumax. În cazul meu, a fost necesară înlocuirea display-ului la iMac, în prioada de garanție undeva în vară. Recent, aruncând o privire mai atentă am fost neplăcut suprins să constat că această operațiune a lăsat urme vizibile și adânci în marginea din față a carcasei, la contactul cu sticla care protejează display-ul. Nu sunt mari dar sunt extrem de stresante pentru că ideea de estetică și design a aparatului s-a cam dus pe apa sâmbetei. A mai fost cineva confruntat cu o astfel de situație? A existat vreo cale de rezolvare?

 Semnătură 

The main difference between Macs and PCs is that Macs are computers for people who want to use technology, not manage meta-technology.

Profil
 
   
1 din 4
1