4 din 4
4
Așa nu! (experiențe proaste cu diverse firme - Apple related)
  [ Ignoră ]   [ # 46 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 04.01.11

Vai ce prostie!!! Cum ramane cu garantia internationala de 1 an??si chiar eram tentat pt iphone 5s…dar avand in vedere noua reglementare si ca nu cred ca vine cu IGZO display cred ca iar zic pas..

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 47 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timișoara
Macuser din: 01.03.07
.ral:cr - 22 Iunie 2013 10:45 PM

scuze de offtopic dar cum folositi voi produsele? eu de 6 ani de cand am produse apple am avut probleme doar cu superdriveuri, mi-am batut capul doar cu primul, si iphone picat din senin, deci nu se pune.

MBP 15” (2008): s-a defectat superdrive-ul după cca. 2 ani (dar nu mai mult de 10 discuri arse).
MBP 13” (2010): a murit HDD-ul la nici o lună de la achiziție.
iMac 24” (2007): schimbarea display-ului datorită petelor; schimbarea sursei.
iMac 27” (2011): schimbarea display-ului datorită petelor; schimbarea HDD-ului.
Am mai avut două iPod Shuffle care s-au defectat imediat după ieșirea din garanție. Menționez că toate produsele au fost cumpărate noi iar grija cu care le folosesc e nemțească (orice produs pare nou chiar și după ani de folosire).

În ce privește Noumax, n-am avut decât experiențe OK cu ei.

 Semnătură 

The Day Is My Enemy

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 48 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05

Experienta mea este legata de Apcom.ro.
Din lipsa unui website care sa arate in mod corect un stoc sau a unei greseli umane, m-am trezit doar ca am bani in banca si nu am ce mac sa cumpar.
Mai exact ce au pe site nu va puneti baza pentru ca nu se stie exact daca exista produsul acolo.

Pe scurt: pe 28 decembrie am banii de mac, veniti dintr-un imprumut la banca daca conteaza la ceva, (plasat la capitolul open box) si fac comanda. Evident ca nu pot suna pe niciunde pe 28, ei sunt toti in vacanta la momentul respectiv si revin tot eu cu un telefon pe 6 ianuarie. Un tip imi spune pe un ton plictisit ca nu il mai au de anul trecut, ca l-au scos si de pe site de cateva minute. Si cam atat, nu ma intreaba de comanda sau daca vreau altceva, nu ma consoleaza cu nimic cum ca poate gasiti altceva, pur si simplu, o convorbire plicticoasa cu un client care vrea sa dea bani pe un mac de la ei. Adica esti plictisitor, avem treburi mai bune.

Macar stiu ca nu isi bat capul, nici nu mai trec pe acolo.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 49 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: București
Macuser din: 01.12.10
belasajgo - 23 Iunie 2013 12:18 AM

Si produsele Apple se pot strica ca orice alt aparat electronic. Diferenta este la calitate si fiabilitate, dar sa nu uitam ca si componentele din interiorul acestora sunt in mare parte “Made in China”, chiar daca de calitate mai buna. Plus ca la unele modele exista si defecte de fabricatie (numar foarte mic in raport cu numarul produselor vandute) sau au fost prost-concepute / proiectate, ca de ex. la MacBook White carcasa care tot se crapa in unele locuri… Sau la unele iPhone-uri acele pete galbene pe ecran de la adeziv…

Se accepta, insa doar unele modele si aici ma refer la (1xxx) si doar in baza unei facturi.

 Semnătură 

Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma !

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 50 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 09.01.14

Salutare,

Aș dori să vă împărtășesc o experiență neplacută pe care am avut-o cu cei de la iStyle și ApCom și să vă întreb ce părere aveți despre calitatea serviciilor lor. Înțeleg că și alții au avut experiențe neplăcute cu ei…

La data de 30 noiembrie 2013 am plasat (și achitat integral) o comandă la iStyle Cotroceni (magazinul din Mall-ul AFI), respectiv o configurație custom de iMac 27” destul de scumpă, echivalentul a $3,615.
La momentul plasării respectivei comenzi mi s-a comunicat un termen de livrare de aproximativ 30 de zile, termen care, dealtfel, este specificat și pe factura proformă.

Știu că 30 de zile e mult, dar asta este - nu avem încă un magazin Apple serios în România. Problema este că cele 30 de zile riscă să se transforme în aproape 90. Întrucât anul acesta nu am primit încă nici un semn de la ei, m-am gândit să-i contactez eu, și în urma acestui demers am primit prin email un răspuns în care m-au informat, cu scuzele de rigoare, că au primit următoarea informare de la Apple:

“All the imac CTO’s orders- delivery rescheduled unit the end of January beginning of February because of the “Row Material” problem.

If somebody wouldn’t like to wait this circa 1,5-2 month we can cancel the orders until the middle of the next week.”

Vă dați seama că respectivul mesaj m-a intrigat, chiar și pentru simplul motiv că nu pare a fi scris de un vorbitor nativ de limba engleză. După o serie de investigații, am aflat că mesajul ar fi fost trimis de cineva din staff-ul de la ApCom. Am toate datele, inclusiv numele și adresa de email ale autorului, însă din politețe nu le voi divulga public aici (deocamdată).

Aș dori să știu care este cea mai eficientă cale prin care i-aș putea sesiza pe cei de la Apple, pentru că sunt convins că problema nu este la Apple ci la iStyle sau cel mai probabil la ApCom.

Configurația pe care am comandat-o eu este livrabilă în USA în “2-4 business days” iar în Ungaria în 1-2 săptămâni; nu cred că cele aproape 90 de zile au o justificare serioasă. Nici vorbă de “Row Material” problem, ci de prea mult porc și vin de sărbători, și de dezinteresul cronic și incompetența crasă atât de des întâlnite pe meleagurile mioritice. Ori asta, ori cei de la iStyle sau ApCom își rezolvă anumite probleme de cashflow pe banii mei…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 51 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timișoara
Macuser din: 01.03.07

Trimite un mail celor de la Apple și fă-le “reclamă” celor de la ApCom & iStyle (au același proprietar, by the way)

 Semnătură 

The Day Is My Enemy

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 52 ]
Avatar
Rank
Newbie
Din: Bughea de Jos
Macuser din: 16.05.14

Nout in bransa,va povestesc doar o vorba despre APCOM.
Comand acum o saptamina accesorii,La Cie si altele, ele erau in stoc dar de fapt nu.
La data comenzii lipsea Magic Feetul, care venea ,dar dupa o saptamina s-a intimplat ceva mirobolant.
Cind am dat telefon (nu m-a sunat nime’ sa-mi spuna ca intirziie) mi-au spus ca le lipseste un adaptor.
Si miine? Who knows…:angry:

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 53 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05

Ce sa zic, romanii prefera sa stea pe spate si sa vina banii la ei. Apcom, din punctul meu de vedere, nu este o firma serioasa deloc.
Despre Istyle nu am ce zice pentru ca am cumparat de la ei direct ce aveau pe stoc si momentan nu am probleme deloc iar noumax nici de ei nu am ce zice.

Macar daca ar fi un pic mai cu picioarele pe pamant, sa mearga in turcia in vacanta sa vada cum de acolo se vinde tot, cu zambetul pe buze.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 54 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 08.04.15

Salut,

Am comandat luni un rMBP MGX72Z/A de la PC Garage azi l-am primit. In el se afla, surpriza, un MGX72PL/A care, dupa ceva cautari pe net, am vazut ca are tastatura in POLONEZA! Precizez ca nu l-am desigilat ca sa nu fie discutii la retur. Si pana la urma inteleg ca pot primi unul cu tastatura in romaneste, UK, sau US….dar nu in POLONEZA!!! Mie unul chiar mi se pare dubios ca am primit asa ceva. Tind sa cred ca e furat…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 55 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 08.04.15

M-am intors sa-mi fac mea culpa. Layout-ul tastaturii e ok. Nu l-am desigilat ca sa nu fie probleme la retur, dar se pare ca trebuia sa-l desigilez. Puteau si ei sa specifice pe undeva.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 56 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Tulcea
Macuser din: 26.08.06

Nu e nicio problema daca il returnezi utilizat,vei primi toti banii inapoi. Asa e legea.

 Semnătură 

13” Macbook Pro 2015

Profil
 
   
4 din 4
4